خبرهای داغ:
انقلاب اسلامی ایران علی رغم داشتن بیشترین دشمن در بین انقلاب های تاریخ معاصر بالاترین سرعت صدور و گسترش جهانی را دارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مجمع پیشکسوتان بسیج با حضور بسیجیان پیشکسوت، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، پاسداران بازنشسته و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در مسجدحضرت ولیعصر(عج) شهرستان ماکو برگزار شد.

فرمانده سپاه ماکو در مجمع پیشکسوتان بسیج در جمع بسیجیان و آحاد شرکت کنندگان گفت: انقلاب اسلامی ایران علی رغم داشتن بیشترین دشمن در بین انقلاب های تاریخ معاصر بالاترین سرعت صدور و گسترش جهانی را دارد و اعتقاد راسخ داریم که این انقلاب شکوهمند به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) وصل خواهد شد و عاقبت دشمنان خداشکست و خواری است.

سرهنگ طالب رحیمی با اشاره به مراحل انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلام ناب محمدی(ص) در ایران بافطرت های حقیقت جوی بشریت مطابقت داشته و به زودی عالمگیر خواهد شد و این یعنی صدور انقلاب.

وی با تاکید بر بحث وحدت و انسجام در جامعه اسلامی ادامه داد: تنها عامل وحدت در جامعه اسلامی بصیرت دینی و ولایتمداری محض است و امروز بیشترین نگرانی مومنین بصیرتمند از دشمنان دوست نمای داخلی است که آمریکا قبله گاه آنان است که صد البته روسیاه ترین و بدعاقبت ترین همین ها خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: البته سخت ترین مرحله انقلاب اسلامی تشکیل جامعه اسلامی و حفظ انقلاب است که تفکر و حضور بسیج در همه میادین و عرصه ها تنها ظرفیت بی نظیر و چاره ساز است و قطعاً عاقبت به خیری بنا به وعده های حتمی الهی از آن حزب الله است.

ارسال نظرات