خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج :

هیئت منتظران موعود در چالدران برگزار شد

هیئت منتظران موعود به همت حوزه مقاومت بسیج شهید موسوی سپاه چالدران با هدف عمق بخشیدن به مبانی اخلاقی و بصیرتی و با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد امیر المومنین چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس شورای قشری حوزه شهید موسوی گفت:این شور بسیجی چنان از عالی‌ترین درجات ایمان و عمل صالح برخوردار بود که در کوتاه‌ترین مدت منشاء چنان تحولات شگرفی در میان رهروان شد که حتی گاهی راه باور را بر همرهان دشوار می‌کرد و رنگ و بوی افسانه به خود می‌گرفت، اما عاقبت دشمنان هم دریافتند که تفکر بسیجی آن‌گونه که امام راحل پایه‌گذاری کرد، حقیقتی است که حتی افسانه‌ها را در وادی واقعیت به مبارزه می‌طلبد.

رمضان سلیمان زاده افزود:تفکر بسیجی آن چنان حقانیت اصحاب کربلا را به نمایش گذاشت که دیگر هیچ منکری نتواند شائبه مبالغه در داستان فداکاران کربلا را به دل راه دهد.

وی همچنین با تبیین اوصاف اعجاب‌آور تفکر بسیجی اضافه کرد: شاخصه‌های مهم بسیج عبارت است از پیوند و بیعت با ولایت ،ایمان و اخلاص، ایمان و اخلاص ،اطاعت آگاهانه، عدالتخواهی وظلم‌ستیزی.

سلیمان زاده گفت:در این مکتب، بندگی نه از روی طمع و نه از روی خوف بلکه از روی آزادگی و عشق به معبود است؛ همان‌گونه که امیرمومنان(ع) در وصف خویش بیان فرمود لذا بسیجی ،بنده رب است نه بنده زر و زور؛ واین همان مرام حسینی می باشد که درقلوب مومنین جوشیده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار