خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: تجربه 35 سال انقلاب در ايران نشان می‌دهد، علت اينکه کشور ايران توانسته در مقابل همه خطرات و تهديدها ايستادگی کند و با قدرت پيش رود، حفظ گفتمان ولايت و امامت بوده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
رمز ایستادگی ایران در برابر خطرات حفظ گفتمان ولايت و امامت استبه گزارش خبرگزارى بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در گردهمايی فرماندهان بسيج پايگاه‌ها و ادارات استان، با اشاره به اهميت گفتمان ولايت و امامت در قرآن، تصريح کرد: گفتمان اول خداوند با اوليای دين، ولايت است و اگر ولايت در امت جا نيفتد، نبوت هم جايی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامی احيای گفتمان ولايت و امامت در جامعه است، به سخنان امام خمينی(ره) اشاره و اظهار کرد: امام(ره) زماني‌که می‌خواستند اصل ولايت‌فقيه را تصويب کنند، فرمودند مترقی‌ترين اصل قانون اساسی، اصل ولايت فقيه است.

مغیثی با اشاره به اینکه بدترين حادثه در تاريخ اسلام، انحراف از ولايت و امامت است که تبعات خطرناکی را در پی دارد، تاکيد کرد: زمانی‌که ولايت منحرف شود هزاران جنايت به وجود خواهد آمد.

وی گفت: تازماني‌که گفتمان ولايت را حفظ کنيم هيچ خطری انقلاب را تهديد نخواهد کرد همچنين طبق فرموده امام(ره)، بايد پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت آسيبى نرسد.

امام جمعه نهاوند تاکيد کرد: تجربه 35 سال انقلاب در ايران نشان می‌دهد، علت اينکه کشور ايران توانسته در مقابل همه خطرات و تهديدها ايستادگی کند و با قدرت پيش رود، حفظ گفتمان ولايت و امامت بوده است.

وى با بيان اينکه تنها چيزی که در ايران هست و در جای ديگر نيست، پايبندی به اصل ولايت است، تصريح کرد: گفتمانی که توسط خداوند و پيامبرش در جهان حاکم شد، گفتمان ولايت و امامت بوده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اهميت نقش بسيج در جامعه، اظهار کرد: طی فتنه 88 و تحريم‌های بعد از آن، دشمنان کار را تمام شده می‌دانستند اما به برکت بسيج خيال دشمنان ناکام ماند.

وی تاکيد کرد: نمی‌شود گفت تنها کسانی‌که کارت بسيج و عضويت در آن دارند، بسيج محسوب می‌شوند چراکه هر کس مسئولانه خدمت می‌کند بدون شک بسيج است.

وی در پايان گفت: اگر در مرحله‌ای دچار ترديد شديم بايد بحث و گفت‌وگو کرده و سوال کنيم، اگر ولايت را رعايت کنيم، انقلاب اسلامی ماندنی است تا به دست ولی‌عصر(عج) برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات