به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید" عازم حاجی زاده" در دلگان

به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولین سپاه شهرستان دلگان با مادر شهید "عازم حاجی زاده"در روستای چاه الوند این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش  خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ۲ پاسدار احمد خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان ضمن تبریک هفته بسیج در این دیدار اظهار داشت: سرکشی و بازدید ازخانواده شهدا وظیفه ما مسئولین است و خانواده شهدا حق بزرگی به گردن همه و به خصوص ما مسئولین دارند.

وی افزود: امنیتی که اکنون در جمهوری اسلامی پابرجاست به برکت خون شهدا و جانفشانیهای آن بزرگواران بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد:  هفته بسیج فرصتی برای همه بسیجیان است که توانمندیها و دستاوردهای خود را به نمایش عموم بگذارند.

خسروی ادامه داد:  پس از اینکه امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد یک راهبرد برای بسیج مشخص کرد و موتور محرکه آن را ایمان به خدا دانست.

وی تشریح کرد:  بسیج مساوی با محرومیت زدائی، امنیت منطقه، امورات تربیتی، اقتصاد مقاومتی، جاری شدن امر به معروف و نهی از منکر، کادر سازی برای انقلاب اسلامی و مقابله با نفوذ دشمنان اسلام است.

فرمانده ناحیه سپاه دلگان در پایان گفت: توسط گروه های جهادی این ناحیه یک باب سرویس بهداشتی ساخته و خانه مادر شهید عازم حاجی زاده نیز  تعمیر و بازسازی می شود.

گفتنی است پاسدار شهید عازم حاجی زاده در سال ۱۳۵۹ در کوه شاه جیرفت توسط اشرار به شهادت رسید.

ارسال نظرات