خبرگزاری بسیج: با تلاش های فراوان شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شورای اسلامی باقرشهر و فرمانداری ری بعد از 16 سال آب و فاضلاب باقرشهر به زیر مجموعه شهرری بازگردانده شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین توکلی عضو شورای شهر باقر شهر گفت: از سال 78 مجموعه آب و فاضلاب باقر شهر از زیر مجموعه شهرری خارج و به شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران واگذار شد که همین امر  مشکلات بسیاری را در آب شرب باقرشهر بوجود آورد.

وی با بیان اینکه آب مصرفی مردم باقر شهر قطعی های مکرر داشت و این مسئله در خور شان مردم خوب باقر شهر نبود گفت: با پیگیری های زیاد توانستیم آب شرب مردم باقرشهر را از منابع خوبی تامین کنیم و همچنین سیستم پمپاژ جدیدی را که یکی از بروزترین سیستم های پمپاژ آب است با هزینه بالای 5 میلیارد تومان وارد مدار کرده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی باقرشهر در حوزه آب ، کمبود آب و تامین آب از منابع محدود زیر زمینی است افزود : از آنجایی که منابع زیر زمینی از غرب و شمال آب های مناطق 19 و 20 و از شرق نیز پالایشگاه تهران و از جنوب بهشت زهرا را پوشش داده است با محدودیت و بی کیفیتی آب مواجه هستیم.

توکلی یاد آور شد: شهرداری باقر شهر کمک های زیادی در خصوص تامین سیستم برق اضطراری و همچنین زمین های وسیعی برای احداث مخازن ده هزار مترمکعبی آب انجام داده است تافشار آب با تعادل بهتری وارد شبکه های آبرسانی شود .

وی اظهار داشت: با توجه به آزمایش های فراوان در خصوص آب شهری باقرشهر ، سختی آب در این شهر بسیار بالا و نیترات آن بسیار کم است که ما در صدد آن هستیم سختی آب منطقه را کاهش دهیم و کیفیت آب باقر شهر را بهبود بخشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار