به مناسبت هفته بسیج، گفت وگویی کوتاه با بسیجی برگزیده شهرستان میرجاوه در جشنواره کشوری مالک اشتر انجام شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : ، موسی زابلی یکی از بسیجیان موفق شهرستان میرجاوه، عنوان رده برتر سازمان بسیج مستضعفین را در جشنواره مالک اشتر در سال 94 کسب کرد.

وی دراین زمینه به خبرنگار ما اظهار داشت: علاقه فراوانی به بسیج  و خدمت به نظام جمهوری اسلامی دارم، با خلوص نیت برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی وارد بسیج شدم.

وی افزود: باتوکل به خدا، همت مضاعف در انجام امور بسیج و همکاری بی دریغ بسیجیان پایگاه شهید اکبریان شهرستان میرجاوه، موفق به کسب عنوان رده برتر در جشنواره مالک اشتر شدم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای به موقع برنامه های ابلاغی بسیج،  برگزاری منظم جلسات حلقه های صالحین با حضور علمای تشیع و تسنن، دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در حوزه استحفاظی پایگاه، شرکت در فراخوانی های مختلف، انجام برنامه های فرهنگی، حضور گسترده بسیجیان تشیع و تسنن پایگاه در مراسم عزاداری امام حسین(ع) و حضور فعال پایگاه در برنامه های فرهنگی شهرستان، باعث شد تا در جشنواره مالک اشتر برگزیده شوم.

وی  افزود: مسئولیت های متفاوتی در بسیج را تجربه کردم ،مسئول تایید صلاحیت حوزه مقاومت، مسئول نیروی انسانی پایگاه مقاومت از سال 84 تا 86، جانشین پایگاه به مدت سه سال، مسئول روابط عمومی سپاه میرجاوه و فرماندهی پایگاه از جمله مسئولیت هایی است که افتخار خدمت به بسیج را نصیب من کرد.

وی با اشاره به ویژگی های یک بسیجی موفق، تاکید کرد: بسیجی باید خالصانه، فی سبیل الله  و با حفظ روحیه بسیجی در انجام فعالیت های مختلف حضور داشته باشند و گسترش تفکر و اندیشه بسیجی عامل مهمی درمقابل سلطه و تهاجم فرهنگی غرب در کشور است.
ارسال نظرات