خبرهای داغ:
امام جمعه همدان در یادوراه 67 شهید بخش پیر سلمان اسدآباد:
امام جمعه همدان گفت: افتخارات امروز کشور و ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدای این مرز و بوم در هشت سال جنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در هفتمین یادواره 67 شهید بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد که در هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا همانند شهادت است، اظهار کرد: حضور مردم در این مراسم‌های روحانی بدون شک در نامه اعمال انسان ثبت شده و ثواب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر یادواره‌ها و چنین مجالس گرانبهایی وجود نداشت بدون شک شهدا و راه و آرمان شهدا و خدافراموش می‌شد، تصریح کرد: فراموشی خدا موجب فراموشی خود شده و ره‌آوردی به غیر از سیه‌‌روزی و عذاب و ناامنی همراه نخواهد داشت.

امام جمعه همدان وضعیت و مشکلات و ناامنی بسیاری از کشورهای کنونی را ناشی از فراموشی خدا برشمرد و افزود: امروز کشور ایران اسلامی هر آنچه که دارد و به آن افتخار می‌کند، به برکت داشتن عاشوراست.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله بخش نوپای پیرسلمان به مرکزیت آجین سعی در برگزاری یادواره 67 شهید گرانقدر خود را داشته، اضافه کرد: افتخارات امروز کشور و ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا این مرز و بوم در هشت سال جنگ دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه باید به خانواده شهدا رسیدگی شده و از آنان دلجویی شود، تصریح کرد: فرزندان ما و خانوده شهدا در جبهه حق و در راه رضای خدا به شهادت رسیدند همچنین شهادت ارزان نبوده و هر کسی که کشته می‌شود شهید نیست.

وی با بیان اینکه اگر امروز کسانی که در ائتلاف‌های غربی مختلف که در جبهه باطل هستند، کشته می‌شوند شهید نیستند، افزود: پداران، مادران، فرزندان و همسران شهدا باید با افتخار سر خود را بالا بگیرند و به شهادت فرزندان خود ببالند چراکه شهیدان آنان غیر از مکتب شیعه و در راه حق به شهادت نرسیده‌اند.

محمدی با بیان اینکه هر یک از شهدا در روز قیامت شفاعت‌کننده دیگران خواهند بود، یادآور شد: هر انسانی در این دنیا باید دین و مکتب خود را چون شهدا شناخته و در راه مکتب دین خود از هیچ امری کوتاهی نکند.

امام جمعه اسدآباد هم با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها موجب مرور خاطرات و صداقت و خوبی شهیدان مرز و بوممان باشد، گفت: امروز به برکت وجود شهدای کشورمان ایران اسلامی در این است کامل به سر برده و امن‌ترین کشور دنیاست.

حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی همواره به بسیج نیاز داشته است، افزود: باید این روحیه بسیجی در میان مردم حفظ شده و به نسل آینده نیز انتقال یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات