افتتاح حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان مهریز با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۶۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: مسئول اتاق اصناف شهرستان و حوزه مقاومت بسیج اصناف زارع زاده به چگونگی تشکیل بسیج اصناف شهرستان و همچنین تعداد اعضای عادی و فعال و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان به خصوص در این اصناف و بازاریان پرداخت.

در ادمه سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مهریز ضمن تقدیر و تشکر از مسئول اتاق اصناف و مسئول حوزه مقاومت بسیج اصناف و همکاری ایشان در امورات، به نکاتی اشاره کرد و گفت: بسیج منشأ خیر و برکت در سطح جامعه است و حضور گسترده بسیج در سطح جامعه و امورات متعدد اشاره کرد و بسیج می بایست پشتیبان ولایت فقیه باشد همچنان که از گذشته تا بحال بود و هست.

در ادامه به دیدار رهبری با رئیس جمهور روسیه و اهدای قرآن به ایشان اشاره کرد و گفت: حضور پوتین مشروط به دیدار بدون تشریفات با رهبر ایران بوده و این نشان از اقتدار و صلابت ایران و در راس آن حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) در جهان و منطقه دارد. ه

مچنین اقتدار امروز ما مدیون رشادت ها و فداکاری های شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور می باشد و دلیل این اقتدار حضور سران قدرت های استکباری جهان در یک طرف میز مذاکره و در طرف دیگر تنها و تنها ایران می باش .

سرهنگ زارع در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و نکاتی را ذکر کرد: انجام الگوی اقتصاد مقاومتی ارائه شده به دولت توسط ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) را وظیفه تک تک مسئولین و مردوم به ویژه بسیجیان دانست و می بایست  براساس شعار سال که از طرف رهبر در ابتدای سال به تمام مردم اعلام شد اقتصاد مقاومتی اجرا  شود که این مستلزم همدلی و همزبانی و همراهی کلیه اقشار بسیج با مردم و مسئولین می باشد.

همانطور که امام(ره) فرمودند: شما بسیجیان اسلام می بایست در فکر تشکیل حکومت اسلامی در جهان باشید. همچنان که اکنون می بینیم نیروهای مردمی کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای درگیر جنگ بر علیه استکبار جهانی و به خصوص گروهک تروریستی و تکفیری و کودک کش و کودک سوز ایستادگی می کنند و هر روز بر آنها بیشتر مسلط می شوند که این نشانه از صدور روحیه و تفکر بسیج در منطقه دارد.

فرمانده ناحیه مهریز همچنین گفت: هدف از ایجاد حوزه ها و پایگاه ههای مقاومت بسیج به صورت قشری و تخصصی به دستور رهبر انقلاب و فرمانده معظم کل قوا و برابر ابلاغ ایشان به سازمان بسیج مستضعفی؛ تخصصی شدن بسیج در رشته ها و نفوذ آن بین اقشار مختلف مردم و مسئولین و بازاریان و دیگر قشرهای مردم است که این باعث افزایش روحیه بسیج و بسیجی در تمامی گروه ها و اقشار میشود.

از حاشیه های این جلسه اعطای احکام مسئولیت به فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و همچنین تعداد 6 فرمانده پایگاه اصناف که هر کدام مسئول یک صنف در بازار مهریز می باشند اشاره کرد.

 

ارسال نظرات