کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای حوزه خواهران فاطمیه ناحیه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای حوزه خواهران فاطمیه سلام الله علیها در محل کانون بسیج جوانان یزد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم و قبل از شروع کارگاه ها مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارلله پیرامون امربه معروف ونهی از منکر سخنرانی نمود.  
 
حجت الاسلام کریمی امربه معروف را یک فریضه دینی برشمرد و گفت: این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بدانیم امربه معروف ونهی ازمنکر مختص به دین اسلام نیست؛ بلکه اساس نبوت بر پایه این دو فریضه استوار است. چرا؟ چون انگیزه بعثت همه انبیاء تزکیه و تهذیب نفوس انسانها بوده است و این مهم در پرتو عمل به این دو فریضه محقق می گردد.   
در ادامه کارگاهها در کلاس هایی که از قبل برنامه ریزی شده بود و شامل کارگاه فرماندهان - برنامه ریزی و علمی، پژوهشی- نیروی انسانی- تعلیم وتربیت- بازرسی- اطلاعات- عملیات-  امربه معروف ونهی ازمنکر - حفاظت- بسیج سازندگی- فاوا- تربیت بدنی تشکیل گردید.   
در این کارگاهها،کارآموزان که شامل اعضای شورای حوزه و پایگاهها بودند به صورت تخصصی با وظایفشان آشنا و توجیه شدند و در ادامه مراسم اختتامیه با سخنرانی و تقدیر و تشکر  سرهنگ زارع کمالی از حضور بسیجیان در کارگاه به پایان رسید.    

ارسال نظرات