دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ورزشی–فرهنگی طلاب بسیجی شیعه و سنی با شعار بسیج،وحدت وبیداری اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

ابراهیم یادگارزایی در گفت‌وگو با خبرنگارخبر گزاری بسیج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: این جشنواره با همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و با هدف گرامیداشت هفته بسیج  وبا شعار بسیج،وحدت وبیداری اسلامی در سالن ورزشی شهدای وحدت سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.

دبیر جشنواره‌فرهنگی  ورزشیبسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این جشنواره با هدف  ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران قشر طلاب وروحانیون  بسیجی ،ارتقاءسطح سلامت بین افراد جامعه وفرهنگ رقابت صحیح اجرا شده است.

وی بیان کرد: این جشنواره به مدت یکروز با حضور 30 ورزشکارا روحانی و علماء شیعه و سنی از 6 شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، خاش و چابهار امروز برگزار شد.

وی گفت: در این جشنواره شرکت کنندگان در رشته‌های تیراندازی با تفنگ بادی، تیر اندازی با تپانچه، دو میدانی و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

یادگارزایی تصریح کرد: در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی مصطفی اصغریان از زابل و علی زاهدی از ایرانشهر، در رشته تیراندازی با تپانچه سجاد حیدری از خاش و محمد اصغر امرا از سراوان، در رشته دو میدانی حسینعلی ظفر لطیف از زابل و علی بامری از ایرانشهر و در رشته  تنیس روی میزمصطفی نخعی از زاهدان و قاسم مرادی از زاهدان بعنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

گفتنی است تیم بسیج طلاب زابل بعنوان تیم منتخب جشنواره معرفی و هدایایی به آنان اهداءشد
ارسال نظرات