به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی تشکیلاتی فرماندهان واحد های مقاومت پیشگامان بسیج دانش آموزی حوزه دو دانش آموزی ناحیه ثارالله در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست بصیرتی تشکیلاتی فرماندهان واحد های مقاومت پیشگامان بسیج دانش آموزی حوزه دو دانش آموزی ناحیه ثارالله در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار گردید.

سرهنگ زارع کمالی در سخنانی ضمن بر شمردن خصوصیات و ویژگی های یک فرد بسیجی به فرمایشات مقام معظم رهبری، در خصوص مؤلفه های اقتدار ملی (علم؛ اقتصاد؛ فرهنگ) اشاره نمود وتأکید کرد دانش آموزان بسیجی باید علاوه بر فعالیت در سنگر بسیج، در علم و دانش و اخلاق نیز الگوی دانش آموزان دیگر باشند  .
 
وی در ادامه صحبتهای خود ضمن سفارش به فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در خصوص ضرورت داشتن بصیرت و دشمن شناسی؛ به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان  به ویژه جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی موثر علی الخصوص برگزاری حلقات صالحین جهت آگاهی بخشی و ارتقا سطح بصیرت و بینش دانش آموزان تأکید نمود.

 در این جلسه رحیمی فرمانده حوزه ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) به برکات و اقدامات بسیج در کشور اشاره نمود و در خصوص اجرای فعالیتهای بسیج دانش آموزی در هفته بسیج توضیحات لازم را ارائه نمود.


ارسال نظرات