حجت الاسلام و المسلمین حسین قاسم پور گفت: ما باید شهدا را سرمشق زندگی خود و فرزندانمام قرار دهیم، چون شهدا بهترین درس زندگی را آفریدند
کد خبر: ۸۶۰۰۰۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین قاسم پور كارشناس مسائل فرهنگی در یادواره 17شهید دهستان ریگ از توابع شهرستان لردگان كه با حضور خانواده شهیدان ، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در مسجد دوازده معصوم علیهم السلام روستای گودرز برگزار گردید با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهدا مصداق آیه عند ربهم یرزقون هستند.

این كارشناس مسائل دینی بیان داشت: شهدای گران قدر وظیفه خود را در همه زمینه ها به نحو احسن به سرانجام می رساندند و ما اكنون باید دین داری و ولایت مداری را از شهدا یاد بگیریم.

وی با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری كه فرمودند:" امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان كمتر از شهادت نیست"ادامه داد: امروز سربلندی كشور ما ایران مدیون خون شهدا می باشد.

قاسم پور اظهار كرد: ما باید شهدا را سرمشق زندگی خود و فرزندانمام قرار دهیم، چون شهدا بهترین درس زندگی را آفریدند و آنچه امروز برای همه ی ما فرض است احترام به خانواده معظم شهداست .

در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار هوشنگ بابامیر فرمانده حوزه مقاومت حضرت امام محمد باقر علیه السلام دهستان ریگ پیرامون هدف برگزاری این یادواره گفت: هدف از برگزاری این برنامه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می باشد.

ارسال نظرات