دفتر بسیج رسانه سنندج همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دفتر بسیج رسانه سنندج با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مسئول سازمان بسیج رسانه و جمعی از اصحاب رسانه استان افتتاح شد.

محمدرضا قاسمی مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج حضوری متعهد و انقلابی در همه صحنهها دارد

وی اظهار کرد: امروز بسیج رسانه حضوری موثر در عرصه جنگ نرم و رسانه دارد و موجب تعامل و همدلی بسیاری در میان اصحاب رسانه شده است

قاسمی ادامه داد: انجام برنامههای آموزشی، فرهنگی، و عقیدتی از جمله برنامههای بسیج رسانه کُردستان بوده و امید است این دفتر موجب تعامل هرچه بیشتر آنها با مجموعه سپاه و بسیج شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرستان نیز ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج امروز نه تنها در کشور، بلکه تفکر بسیجی در تمامی جهان نفوذ داشته و بر همگان تاثیر گذاشته است.

وی اظهار کرد: پس از اتمام جنگ تحمیلی و تغییر ماهیت مدیریتی کشور و دنیا، بسیج نیز این تغییر را در بدنه خود انجام داد و امروز توانسته است که در همه عرصه ها خود را نشان دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرستان با بیان اینکه جوهره بسیج انقلاب و نظام است، افزود: حضور بسیج در همه عرصهها به ویژه فضای دانشگاهی و رسانهای موجب تعالی امورات شده است.

جعفری ابراز امیدواری کرد که دفنر بسیج رسانه سنندج موجب تعامل هرچه بیشتر رسانهها با بسیج شوند و با تفکرات ناب بسیجی آشنا شوند.

ارسال نظرات