در چهارمین روز از هفته بسیج:

ساختمان جدید پایگاه آیت الله خاتمی علی آباد شهرستان مهریز افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج و باحضور مسئولین شهرستان و خانواده ی شهدا، بسیجیان و مردم روستای علی آباد، ساختمان جدید پایگاه این روستا افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از مهریز: باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، فرمانده حوزه فجر، مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مهریز و بخشدار مرکزی شهرستان؛ ساختمان جدید پایگاه آیت الله خاتمی روستای علی آباد افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ارج نمودن از مقام شهیدان، خصوصا4شهید عزیز روستای علی آباد با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که«بسیج دست قدرت خدا» می باشد گفت: این دست قدرت خدا به دست این بسیجیان در عرصه های مختلف و به عنایت خداوند که شامل حالشان شد باعث سرافرازی کشورمان و سرکوب دشمنان شده است.

سرهنگ زاع در ادامه با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی افزود: با این حرکت زیبا عاشقان حسینی عشق خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می رسانند که چیزی جز ثمره خون این شهیدان نیست.

وی در ادامه گفت: ما امروز عطر و بوی بسیج و این روحیه ایستادگی و مقاومت را بر اساس تعالیم ناب اسلام محمدی در سطح منطقه مشاهده می کنیم.

همچنین در ادامه با اشاره به بی بصیرتی مردم کوفه در زمان حضرت امام حسین(ع) افزود که مانباید همانند مردم کوفه بی بصیرت باشیم و نایب امام خود را تنها بگذاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پایان صحبت هایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور اهالی روستا و هچنین کمک خیرین محترم در ساخت این ساختمان، در مورد این ساختمان گفت: این پایگاه که تابه حال ساختمانی مختص خود نداشته است مراحل  ساخت آن از سال90شروع شد و در چهارمین روز از هفته بسیج با شعار«بسیج، خودباوری و سبک زندگی اسلامی» این پایگاه افتتاح شد.

این پایگاه بااعتباری بالغ بر600.000.000 و به متراژ170مترمربع احداث شده است.

 

 

ارسال نظرات