امرالله کمکی در نسشت نهضت روشنگری بسیجیان لردگانی، گفت: دشمن می خواهد از طریق مذاكره نفوذ كند.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج نشست نهضت روشنگری در پایگاه بسیج روستای بوگر از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.

امرا... كمكی كارشناس مسائل سیاسی در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای بوگر از توابع شهرستان لردگان به تبیین برخی پدیده های سیاسی پرداخت.

وی، با تقسم بندی جوامع انسانی گفت: در جامعه انسانی برخی مستكبر و برخی مستضعف هستند كه تعارض دیدگاهی این دو موجب بروز اخلافات اساسی در بین كشورها می شود.

كمكی با مستكبر خواندن آمریكا، نفوذ در كشورهای منطقه خصوصاً ایران را از توطئه های طراحی شده آمریكا دانست و در این خصوص گفت: آمریكا در برهه ای از زمان با شعار آبادانی كشور وارد كشور شد اما در واقع از این طریق منابع انسانی و مالی كشور را به خدمت خود گرفت.

وی با یادآوری كارهای صورت گرفته توسط آمریكا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریكاییها برای شكست جمهوری اسلامی اقدام به حمایت از ترور شخصیت های نظام، تقویت صدام در جنگ هشت ساله، برپایی اغتشاشات سال 1378 و حمایت از فتنه گران سال1388 نمودند كه مرتكب شكست شدند و اكنون دشمن می خواهد از طریق مذاكره نفوذ كند.

ارسال نظرات