نقوی‌حسینی در گفتگو با بسیج هشدار داد

اقدام خسارت‌بار و خلاف قانون دولت در انتقال سوخت هسته‌ای

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام: قرار بوده که ما اورانیوم غنی شده را در مقابل کیک زرد معاوضه کنیم اما این اتفاق درحال حاضر نمی افتد و نیفتاده که این خسارت بار و نادیده گرفته شدن نص صریح ابلاغ مقام معظم رهبری به رئیس جمهور است.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات علی اکبرصالحی مبنی بر فروش 9 تن اورانیوم غنی شده در قبال 140تن اورانیوم طبیعی تصریح کرد: بنابر این بوده که ما اورانیوم غنی شده را در مقابل کیک زرد معاوضه کنیم اما این اتفاق درحال حاضر نمی افتد و نیفتاده که این خسارت بار و نادیده گرفته شدن نص صریح ابلاغ مقام معظم رهبری به رئیس جمهور است.

نماینده مردم ورامین در مجلس اظهار داشت: مسئولین دستگاه دیپلماسی به ویژه سازمان انرژی هسته ای باید توجه داشته باشند که هر نوع تعجیلی در اجرای برجام و حرکت کردن جلوتر ازمفاد برجام و تذاکرات قطعی مقام معظم رهبری، در آینده خساراتهای جبران ناپذیری را برای کشور وارد خواهد کرد.

نقوی حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: دولتمردان، بایستی با الزام به دستورالعمل مقام معظم رهبری در اجرای برجام، آن را به صورت دقیق پیگیری ودنبال بکنند تا جلوی خسارات احتمالی گرفته شود و در آینده مشکلات زیانباری برای کشور پیش نیاید.

ارسال نظرات