خبرهای داغ:
طی آئینی اولین کاروان 220 نفری پیاده روی اربعینبا عنوان رهروان شهدا، امروز از مهدیشهر عازم کربلا شد تا در اجتماع میلیونی عزاداران از نجف تا کربلا شرکت كنند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبر گزاری بسیج مهدیشهر، کاروان 220 نفری پیاده روی اربعین رهروان شهدا از مهدیشهر هرکدام به نیابت از یک شهیدشهرستان مهدیشهر عازم كربلاي معلي شدند.

گفتنی است؛ در این ٱئین، کاروان شهدا با ادای احترام به مقام شامخ شهداحرکت خود را از گلزار شهدا آغاز و پس از مداحی و ذکر اهل بیت مسیر گلزار شهدا را تا میدان امام رضا پیمودند و در ادامه با سه دستگاه اتوبوس عازم کربلا شدند.

امام جمعه مهدیشهر در اين مراسم در جمع كاورانيان اعزامي اظهار کرد: راه کربلا با خون شهدا باز شده است و توجه شما زائران این باشد که یکی از زائران امام حسین (ع) خود حجت بن الحسن (عج)است و یقیناًدر طول این سفر در این کاروانها امام زمان (عج) حضور دارد؛ بنابراین در این چند روزيکه پیاده می روید؛ اگر با ذکر قدم ها برداشته شود؛ شاید در طول سفر امام زمان (عج) را زیارت كنيد.

محمد بارانی نشانه مؤمن را پنج عمل برشمرد که یکی از آنها زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین است.

وی در ادامه گفت: اگر امروز راه کربلا باز است به بر کت خون شهدا می باشد شما زائران باید حواستان جمع باشد که شهید زنده استو همراه شماستو کرامات خود را شامل حالتان خواهد كرد.

بارانی همچنین به روایتی اشاره کرد و گفت: هرگاه کسی به قصد زیارت امام حسین (ع) از خانه خارج شود 700ملک و فرشته الهی زائرین امام حسین (ع)را از خانه بدرقه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه زائر امام حسین (ع) جایگاهی است که در زیر قبه گنبدامام حسین(ع)هر دعایی که کند اجابت می شود، مخصوصاً در زیارت اربعین که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها