به مناسبت هفته بسیج طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) با حجت الاسلام سیف الله دهقانی، امام جمعه شهرستان بهاباد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: در این دیدار که در بیت امام جمعه بهاباد انجام شد حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ایستادگی واقتدار ایران اسلامی در مقابل ابرقدرتهای جهان نتیجه ایمان به خدا و اتحاد فرهنگ ارزشمند بسیجی و فتح قله های علمی و نظامی است.

وی افزود: روحیه بسیجی در ایران اسلامی باعث شکست نقشه های دشمنان در جنگ تحمیلی 8ساله بود.

حجت الاسلام دهقانی  در ادامه تصریح کرد: امنیت واقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایمان وروح بسیجی مردم است.

امام جمعه شهر بهاباد بیان داشت: بسیج طلاب باید به روز باشد و عرصه را برای حضور پررنگ تر طلاب و روحانیون در جبهه مبارزه با دشمن فراهم کند.

وی با اشاره به این که احیای اسلام به برکت وجود انبیا و ائمه اطهار(ع) است، افزود: دشمن نخستین قشری که هدف قرار داده طلاب و روحانیون است که روحانیون نیز در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

دهقانی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «فتنه نفوذ به مراتب خطرناک تر است» ابراز کرد: در بحث نفوذ دشمن اهدافی نهفته است که از مهم ترین آن ها می توان به تغییر اذهان و مسیر اشاره کرد.

حجت الاسلام دهقانی  تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که یکی از راه هایی که می تواند انقلاب اسلامی را از پای درآورد بحث نفوذ و سلطه بر نظام و انقلاب اسلامی است. 

وی  به خدمات طلاب و روحانیان بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن همواره در میدان های مبارزه با دشمنان و جنگ نرم پیشتاز بوده و هستند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمد علی اخوان مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی عجل الله تعالی شریف بهاباد در سخنانی با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج گفت: دارایی صندوق ذخیره ما در باب عزت و امنیت؛ بسیج است، گفت: بسیجی پا به رکاب است و هر لحظه و زمان در صحنه و میدان عمل حاضر است و این معنای منتظر واقعی است و به فرموده شهید مطهری منتظرترین عالم، مجاهدترین عالم است و هر ملتی که مجاهدت تر است آن ملت منتظرتر است و بسیجی در یک کلام یعنی ما آماده و پابه رکاب باشیم.

امام جمعه موقت بهاباد اظهار داشت: بسیج طلاب و دانشجویی از جایگاهی بس عظیم برخوردار هستند و به تعبیر حضرت امام، بسیج طلاب و دانشجویی قشری از اقشار مستضعفین است و این قشر برای این است که مبارزه با استکبار را توجیه علمی و منطقی کند و اینها پایگاهی هستند که باید نقاط ضعف استکبار را به مردم مستعضف دنیا نشان دهند.

وی در ادامه با بیان این که بسیج یک تشکل الهی است، که بر پایه های مختلفی استوار گردیده؛ گفت: اعتقاد به یاری خدا، ولایتمداری، بصیرت و روشن بینی، مسوولیت پذیری و حرکت در چارچوب نظام اسلامی از ویژگی های بسیج و بسیجی است و بسیجی با دارا بودن این خصلت ها همه حوادث و فتنه ها را رصد می کند و چشم را به راه دستور و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای انجام تکلیف است و هرکس در کشور ما این صفات را داشته باشد، بسیجی است.

 

ارسال نظرات