خبرهای داغ:
نمایشگاه ایستگاه جنگ در شاهرود به مناسبت هفته بسيج به همت پايگاه امام خامنه اي بسيج مساجد و محلات اين شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۸۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
فرمانده پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته بسیج با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایستگاه جنگ در محل پایگاه اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه ایستگاه جنگ با موضوع سبک زندگی،اقتصاد مقاومتی،نفوذ و جنگ نرم به همت حلقه های صالحین پایگاه در کوچه منتهی به پایگاه بسیج افتتاح شد.

علی اکبر نوری افزود: در این نمایشگاه به کارکردهای بسیج در حوزه های مختلف پرداخته شده و در خصوص گفتمان رهبری در موضوعات مختلف در قالب پوستر،بنر، تراکت و حجمی کار شده است.

وی با اشاره به برنامه های دیگر این پایگاه نمونه استانی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا،پیشکسوتان بسیجی پایگاه و پخش مستندهای جشنواره بین المللی عمار و ساخت مستند نقش بسیج در محله از برنامه های این پایگاه در طول هفته بسیج است که برخی اجرا و برخی نیز در حال اجرا است.

نوری با بیان اینکه بسیج در ابعاد مختلف فعالیت دارد بیان کرد: ساخت مستند نقش بسیج در محله با هدف شناساندن فعالیت های بسیج در محله و بررسی نقاط قوت و ضعف بسیج در محله ساخته می شود تا بتوان از آن به عنوان یک سند در برنامه ها استفاده نمود.

وی با اشاره به پخش مستندهای جشنواره عمار نیز گفت: پخش مستندها در چندسال اخیر در پایگاه برگزار می شود که با استقبال بسیجیان در مسجد غربا برای نمازگزاران و عموم مردم نیز پخش می شود و در هفته بسیج نیز چند مستند برتر جشنواره عمار با موضوعات بسیج در حال پخش برای بسیجیان و نمازگزاران و عموم مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها