جشنواره «فعالیت‌های برتر علمی بسیج دانشجویی» استان سمنان برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود از برگزاری جشنواره «فعالیت های برتر علمی بسیج دانشجویی»به منظور ارائه آثار دانشجویان نخبه بسیجی با هدف نشاط علمی در دانشگاه های استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۸۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
میثم محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظعهار کرد: جشنواره«فعالیت های برتر علمی بسیج» با تمرکز بر فعالیت های علمی گروهی و با هدف افزایش نشاط علمی، افزایش غنای محتوای پژوهشی هسته های علمی و هدایت فعالیت های علمی پایگاه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت محور برگزار می شود افزود: سرویس فردی این جشنواره شامل اختراعات، ابتکارات علمی و برگزیدگان علمی در استان، پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی( که در راستای یکی از مسائل استان یا کشور تعریف یا اجرا شود)، سایت و وبلاگ های تخصصی است.

محمدی نشریات، یاداشت ها و مقاله های تخصصی،بازدید های تخصصی و هدفمند علمی،کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در موضوعات تخصصی، بیانیه ها و نامه های تخصصی و برنامه های دانشگاهی گفتمان ساز در موضوعات تخصصی( سخنرانی، مناظره، سمینار، همایش، نمایشگاه و غیره) را نیز از سرویس های گروهی این جشنواره برشمرد.

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی برتر بسیج دانشجویی استان را تا پایان آذرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: جایزه ویژه به تشکل یا تیم تخصصی تعلق می گیرد که یکی از مسائل کشور یا استان را تا مرز حل شدن آن پیگیری کرده و موفق شده مسئله را حل کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود ادامه داد: جایزه اصلی هم به تشکل برتری تعلق می گیرد که بیشترین فعالیت را در حوزه فعالیت های علمی، تخصضصی انجام داده است.

وی افزود: آثار برتر جهت داوری به سازمان بسیج دانشجویی و شرکت در جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی علاقمندان می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام و دریافت آثار و مستندات به کلیه پایگاه هاو حوزه های بسیج دانشجویی در استان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.sbso.irمراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار