مسئول تعلیم و تربیت سپاه نیمروز خبر داد:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نیمروز گفت: بمناسبت هفته بسیج 2 نفر از حافظان کل قرآن کریم از پایگاه مقاومت شهیداحمدی روشن در روستای حلیم خان با حضور مسئولین تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :عباس گلی محمودی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نیمروز اهمیت به قرآن و لزوم توجه بیشتر خانواده ها به حفظ قرآن زندگی پیامبر اکرم و ائمه معصومین را مملو از نکات و دستورات کلام الله دانست و افزود: قرائت قرآن اگر چه امری ضروری و مورد تاکید اکید قرآن است ولی در حقیقت اولین مرتبه تمسک به صحیفه الهی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب نور و صفحه روشنایی است این کتاب آسمانی را چراغ حرکت در دنیای ظلمانی و باعث نجات از تاریکی های نفس انسانی است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه نیمروز تصریح کرد: پایگاه مقاومت شهید احمدی روشن با تعداد 25 نفر بیشترین آمار جمعیتی حافظان  قرآن را از آن خود کرده است.

 نشست هیئت منتظران مهدی موعود (عج) در نیمروز

نشست هیئت منتظران موعود (عج) با حضور 56 نفر از حلقه های صالحین در پایگاه مقاومت شهیده سندگل برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین ناصرسندگل مسئول زکات کمیته امداد بیان کرد: امروزه دشمنان با سوء استفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ و اینترنت سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان دارند.

وی با اشاره به تاثیرات ماهواره بر زندگی مردم، گفت: هدف اصلی فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره زدودن تقوا، حیا، شرم، وفاداری، تعهد و حس مسئولیت در خانواده‌ها است.

حجت السلام سندگل خاطر نشان کرد: بصیرت و آگاهی خانواده ها بخصوص جوانان را در شکست توطئه های دشمنان لازم و ضروری دانست و از خانواده ها خواست نسبت به جوانان و فرزندان خود بی تفاوت نباشند.

ارسال نظرات