مسئول بسیبج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان از افتتاح سومین بیمارستان صحرایی در سیستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: علیرضا سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه این بیمارستان در دو بخش  سازه و بیمارستان صحرایی طراحی شده اظهار داشت: سازه بخش قابل حمل و متحرک اتوبوسی است که از بخش های مختلف شامل؛ رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، دندانپزشکی و سامانه برقی تشکیل شده است.

وی افزود: بیمارستان صحرایی نیز شامل بخش های کلینیک عمومی و تخصصی، اورژانس، زنان و مردان، اتاق عمل، آزمایشگاه، سونوگرافی، داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی و بستری است.

وی از افتتاح این بیمارستان صحرایی هم زمان با شنبه هفتم آذرماه خبر داد و افزود: در این بیمارستان طی یک هفته خدمات رسانی به 30 هزار نفر پیش بینی شده است.

سرگزی از افتتاح سومین بیمارستان در سیستان خبر داد و تصریح کرد: پیش از این دو بیمارستان صحرایی برای خدمات رسانی به بیماران نیازمند در هامون شهر و شندول برپا شده است.

وی از برپایی 19 بیمارستان صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: تا کنون 16 بیمارستان در مناطق محروم بلوچستان و 2 بیمارستان در مناطق محروم سیستان برپا شده است.

سرگزی تاکید کرد: اعتباری که برای سازه این بیمارستان هزینه شده است 3 میلیارد و 100 میلیون تومان و برای هر بیمارستان صحرایی چیزی حدود 600 میلیون تومان هزینه می شود

ارسال نظرات