حجت الاسلام پهلوانیان گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد و دشمنان نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام "امید پهلوانیان" مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه آبدانان، اظهار کرد: بسیج کسی است که در هر صحنه ای که نظام و انقلاب و کشور نیاز داشته باشد پیشقدم باشد.
وی با بیان اینکه بسیجی یعنی سرباز گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، تاکید کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد و دشمنان نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: وظیفه اصلی بسیج در شرایط کنونی مبارزه با نفوذ دشمن است که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب هم به مبارزه با نفوذ دشمن تأکید داشتند.
وی مهم‌ترین عامل سرافرازی ملت ایران در تمامی جوامع بین‌المللی را وجود نیروهای بسیجی دانست، اظهار کرد: هدف کنونی بسیج ترویج فرهنگ استکبارستیزی بوده که این وظیفه نه‌تنها بر عهده بسیج بلکه تمامی آحاد مردم جامعه با دیدن جنایت‌های استکبار جهانی باید جزو پیروان استکبارستیزی باشد.
حجت الاسلام پهلوانیان خدمت خالصانه و بی‌منت برای رضای خداوند را ویژگی‌های فرهنگ و تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: این نهاد مقدس که پشتوانه‌ای قوی برای انقلاب اسلامی است، در دوران دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌ها حضور فعال و چشم‌گیری داشت.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: مقاومت‌ها در دوران دفاع مقدس، رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، سازندگی و توانمندی‌های مختلف در زمینه‌های علمی به لطف حضور بسیج اتفاق افتاده است و به همین دلیل دشمن از آن هراس دارد.

ارسال نظرات