خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا / 17

اعزام 32 تيم پزشکي به روستاهاي درميان

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: 32تیم پزشکی برای ویزیت و درمان رایگان بیماران روستایی ، به 24 روستای شهرستان درمیان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۱۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

محمد رضا فخر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: 32تیم پزشکی برای ویزیت و درمان بیماران مناطق روستایی به مدت سه روز شهرستان درمیان اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: این تیم ها شامل 20 تیم پزشک عمومی و 12 تیم تخصصی است که در طول این سه روز با مراجعه به 24 روستای درمیان بیماران را ویزیت می کنند .

فخر افزود : پس از ویزیت بیماران این روستاها ، افرادی که نیاز به خدمات تخصصی دارند در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ، به بیمارستان صحرایی در مدرسه توحید روستای تخته جان درمیان ارجاع داده می شوند تا خدمات پزشکی تخصصی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی در مدرسه توحید تخته جان ، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه اولیه 20 میلیون تومان بر پا شده است، عنوان کرد: با اعزام پزشکان به روستاها و برپایی بیمارستان صحرایی ، بیماران مراجعه کننده در بخش های اطفال ، زنان ، داخلی ، اعصاب و جراحی عمومی ، خدمات پزشکی دریافت می کنند.

دکتر فخر، ارائه خدمات سونوگرافی ، آزمایشگاه ، جراحی سرپایی و داروی رایگان را از دیگر خدمات این بیمارستان اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار