خبرهای داغ:
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع)؛
طی مراسمی و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم، مدیر جدید عقیدتی و نظارت حوزه بسیج شهید منتظری قم منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) سپاه استان قم، از زحمات حمید باباییقدردانی و حجت الاسلام احمد مصطفوی به عنوان سرپرست عقیدتی نظارت حوزه شهید منتظری این ناحیه منصوب و معرفی شد.

در این مراسم که فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه شهید منتظری حضور داشتند، حجت الاسلام اسماعیل شریعت نژاد طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: اخلاص در هر کاری باید باشد تا آن کار به ثمره برسد و بسیجیان این مهم را به خوبی رعایت می کنند.

وی ابراز کرد: همه اولیاء و انبیاء الهی نیروی بسیج را داشتند و می خواستند احکام الهی را پیاده کنند و همه آنها آرزو داشتند تا امام آخر زمان خود را درک کنند و ما باید شاکر خداوند باشیم که در مر حله آخر زمان قرار داریم و ان شاءالله زمان ظهور را درک کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با تأکید بر اینکه از این فرصتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما گذاشته باید استفاده کنیم و به این کشور و دین خود خدمت کنیم، افزود: افتخار بسیج این است که تبعیت از رهبری را دارد و این امتیاز ویژه بسیج بر دیگر نیروهای انقلابی کشور است.

وی تصریح کرد: ما باید در خط رهبری باشیم و از ایشان اطاعت کنیم و وجود رهبری برای کشور نعمتی است که قدر آن را باید بدانیم و کشورهای اسلامی که موفق نیستند به خاطر فقدان رهبری شجاع است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها