عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج:

خود باوری، ویژگی بارز مدیران جهادی است

هر گاه این مولفه ها در مدیران ما شکل گیرد مسلم است که سرمایه ها و منایع ملی را در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی به کار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۱۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

الله ورد دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت، مولفه ای موثر در اداره کشور می باشد ولی پیش شرط بهره وری آن خود باوری مدیران است و التزام بر آن مدیران جهادی است.

وی با اشاره به بیانات رهبری که ویژگی های مدیریت جهادی را برشمرده اند تاکید کرد: خدمت به مردم، خلوص داشتن، تکیه بر علم را همراه با اعتقاد به نصرت و یاری خداوند متعال، پرهیز از هرگونه تجمل گرایی و گرایش کامل به سادگی، آینده نگری، شایسته سالاری، داشتن روحیه مردمی،  حضور دائم در جمع مردم و کسب نظرات ایشان، کار و مجاهدت خستگی ناپذیر،خود سازی و تزکیه دائم،  ترجیح منافع جمعی بر منافع فردی و گروهی، دشمن شناسی، مسئله شناسی، استفاده صحیح و دقیق از بیت المال، سعی در افزایش بهره وری بیشتر از منابع موجود می باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: هر گاه این مولفه ها در مدیران ما شکل گیرد مسلم است که سرمایه ها و منایع ملی را در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی به کار خواهند گرفت و کشور رشد اقتصادی لازم را در تمام عرصه های جهانی بدست خواهد آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار