خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا / 16

دیدار مسئولین با 90خانواده شهید ادوات سراسر استان

دبیر یادواره شهدای ادوات خراسان جنوبی گفت: به منظور تجلیل و جمع آوری خاطرات، وصیت نامه، عکس و فیلم شهدا و مصاحبه از 90خانواده شهید ادوات استان دیدار و سرکشی شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۷۹۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رضا معتمدی دبیر یادواره شهدای ادوات استان با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه ما زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا در جامعه است، گفت: به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از خانواده های شهدای ادوات استان مسئول تیپ پیاده انصارالرضا(علیه السلام) فرماندار، امام جمعه و جمع دیگر از مسئولین شهرستان در میان از خانواده شهید کیمیا نظر دیدار کردند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی 178 شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: تا کنون از حدود 90 خانواده شهید این بخش سرکشی و خاطرات، وصیت نامه ، عکس و فیلم شهداء ومصاحبه با خانواده های معظم شهدا از سراسر جمع آوری شده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: دست نوشته ها، زندگی نامه و وصیت نامه این شهدا در کتابی با عنوان " گرای 178" آماده و گردآوری شده است که در دست چاپ است.

دبیر یادواره شهدای ادوات استان یادآورشد: یادواره شهدای ادوات استان با حضور خانواده های معظم شهدا، فرماندهان و رزمندگان ادواتی دوران دفاع مقدس از استان و سراسر کشور و رزمندگان ادواتی در 17 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار