برگزاري همايش شكوه هجرت در سومين روز هفته بسيج با نام بسيج، خودكفايي و اقتصاد مقاومتي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در سومين روز هفته بسيج با نام بسيج، خودكفايي، و اقتصاد مقاومتي همايش شكوه هجرت با عنوان اقتصاد مقاومتي و محروميت زدايي با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مدیران کل، مسئولین استانی در مجتمع رفاهی لاله ایلام برگزار شد.


سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع)استان ايلام با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درجمع هيئت دولت و كارگزاران نظام تاكيد کرد: دولت باید با همکاری بسیج طرح های اقتصاد مقاومتي را محقق سازند.

وي در ادامه افزود: تلاش گروه هاي جهادي براي رفع محروميت در استان ايلام مستلزم كمك تمام مديران بخصوص مديران و مسئولان بسیجی که در همایش های سازندگی حضور دارند.

دکتر عبدالملکی عضو هيئت علمي دانشگاه امام صادق پیرامون سخنرانی سردار حسینی؛ ادامه داد: لازمه ی اقتصاد کشور اجرایی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی است که با اشتغال جوانان و تبادلات اقتصادی در داخل کشوری تحول ایجاد می شود.

عبدالملکی تصریح کرد: طرح های زود بازده و کوچک با اجرایی شدن در فضا های خانگی کمک بسازیی به اقتصاد معیشتی افراد می کند و همبستگی های خانواده و اشتغال را برای چند نفر در خانه ایجاد خواهد کرد.

سرهنگ منصور ملک حسینی در پایان همایش هجرت ضمن تقدیر و تشکر از ادارات مرتبط و تجلی از نخبگان گروه های جهادی و فعالان اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیج سازندگی استان ایلام نيازمند همكاري بیشتر و همه جانبه های ارگانهاي دولتي مرتبط با موضوعات كاري خود مي باشيم.


ارسال نظرات