خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم :

قم 92 شهید کارمند تقدیم نظام اسلامی کرده است/ 85 درصد کارمندان قمی بسیجی اند

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم گفت: این استان 92 شهید کارمند تقدیم نظام اسلامی کرده است و 85 درصد کارکنان ادارات قم نیز بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی بولحسنی در حاشیه برگزاری همایش بزرگ میثاق با ولایت در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با شرکت بیش از 600 تن از بسیجیان کارمند و جمعی از مدیران دستگاه های قم به منظور تجدید عهد و پیمان دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهیدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش ها در راستای فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با بصیرت افزایی انجام می شود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم به برنامه های متنوعی که در سطح پایگاه بسیج ادارات استان برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: حدود 30 برنامه در پایگاه های ادارات در این هفته برگزار می شود و همچنین دیدار با خانواده های بزرگوار شهیدان و ایثارگران استان بویژه خانواده های گرامی شهیدان کارمند ازجمله برنامه های دیگر این سازمان به مناسبت هفته بسیج است.
وی اعلام کرد: از سوی سازمان بسیج کارمندان استان قم 4 آذر ماه جاری ساعت 12:30 همایشی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با عنوان نفوذ در سالن همایش های شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طائب برگزار می شود.
29آبان تا 5 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و 5 آذر روز بسیج مستضعفین و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 است.



ارسال نظرات