خبرهای داغ:
به همت مرکز اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم؛

نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در قم برگزار می شود

نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در چهار بخش عکس، شعر، دلنوشته و فیلم کوتاه در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور به همت مرکز اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و در چهار رشته عکس، شعر، دلنوشته و فیلم کوتاه در قم برگزار می شود.

در این جشنواره که در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان بایستی حداقل دارای سن 15 سال به بالا باشند و شعر تهیه شده می تواند به صورت کلاسیک و یا آزاد بوده که تعداد ابیات نیز نامحدود است.

از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره می توان به این موضوع اشاره کرده که فیلم کوتاه که بوسیله موبایل یا دوربین های دیجیتالی ضبط گردیده است بایستی دارای وضوح خوب بوده و حداکثر از 35 دقیقه نیز بیشتر نباشد.

در بخش دلنوشته نیز باید اثر حداکثر در 5 صفحه تنظیم گردد و در بخش عکس باید تعداد عکس های حداقل 10 فریم و دارای وضوعdpi300باشد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا 20 دی ماه سال جاری بوده که علاقه مندان می توانند جهت تحویل آثار ارزشمند خود به مدیریت فرهنگی و تربیتی مرکز اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) واقع در قم، میدان 72 تن، بلوار امام علی(ع)، بلوار پاسداران، ستاد سپاه استان قم با شماره تماس 31122377 و یا به دفتر کمیته خادمان واقع در بلوار 15 خرداد، کوچه1/7، حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی با شماره تماس 0910356824 مراجعه نمایند.



ارسال نظرات