خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب شهرستان تاکستان گفت: اهداف و رسالت بسيج طلاب مبارزه با تهديد نرم و نيمه سخت دشمن و ايجاد آمادگي براي مبارزه در تهديدات سخت و نيز عمق بخشي فرهنگ اسلامي و انقلابي دركشور است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۷۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

میلاد طاهرخانی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در گفت وگو با خبرنگار بسیج تاکستان تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج طلاب تحقق ارتش ده ها میلیونی است که این کار در بحث جذب طلاب و روحانیون به خوبی انجام گرفته به طوری که تمامی طلبه های هایی که در حوزه علمیه تحصیل می کند عضو بسیج طلاب و روحانیون هستند.

وی گفت: دومین وظیفه، حفظ و انسجام است و در راستای تحقق این امر مهم برنامه‌هایی را اجرا می کنیم از جمله آنها برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی، زیارتی و راهیان نور است.

طاهرخانی ادامه داد: دیگر وظیفه بسیج طلاب، تغذیه فرهنگی ـ سیاسی می‌باشد و از آن جایی که حوزه‌های علمیه خود مرکز علم و علوم اسلامی و معارف اهل بیت است در این راستا بسیج طلاب با ارائه اطلاعات به روز در مورد مسایل مربوط به جهان اسلام و استکبار جهانی و پاسخ دادن به شبهات اعتقادی می کوشد تا گام های مثبتی بردارد.

طاهرخانی با بیان اینکه عمده ترین وظیفه ما اعزام مبلغ است، گفت: در این خصوص نیز مبلغ، مربی، هادی سیاسی، پژوهشگر و نویسنده اعم از خواهر و برادر را شناسایی می کنیم و بعد از آموزش های لازم جهت تبلیغ به شهرها و روستا اعزام می شوند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون تاکستان ابراز کرد: ما با هدف تأمین نیازهای فکری، فرهنگی و اعتقادی اقدام به برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی، جلسات اخلاق با حضوراساتید به نام ،محافل انس با قران کرده ایم و همچنین دیدار با خانواده شهدا و مسابقات ورزشی نیز از دیگر اقدامات بسیج طلاب و روحانیون شهرستان تاکستان است.

طاهرخانی گفت: با توجه به فرمایش امام خامنه ای و تاکیدات معظم له بر سبک زندگی اسلامی جلسات اخلاق و دوره هایی که طلاب بسیجی در آن شرکت می کنند از این طریق با روش های مشاوره آشنا شده و در مناطقی که اعزام می شوند در جهت آشنایی مردم با سبک زندگی ایرانی و اسلامی مشاوره هایی را به خصوص برای جوانان و زوجین ارائه می دهند.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها