همزمان با هفته بسیج، طرح های کمپوست و پرورش قارچ در روستای فیل آباد از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسب گرامی داشت هفته بسیج و روز خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، طرح کمپوست و پرورش قارچ در روستای فیل آباد با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: این طرح با سطح زیر کشت حدوداً 200 متر و برداشت 10 تن محصول در سال مورد بهربرداری قرار گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار احمد ترابی افزود: بسیج سازندگی ناحیه فارسان با حمایت و پشتیبانی از طرحهای اقتصاد مقاومتی سعی کرده تا گامی در جهت خودکفایی کشور بردارد. در این طرح مبلغ 000/000/200 ریال وام اقتصاد مقاومتی اختصاص داده شده است که به صورت مستقیم باعث اشتغالزایی برای 4 نفر گردیده است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی و یکی از راه های مهم در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، تاکید بر تولید داخل و حمایت از سرمایه گذاران بخش های تولیدی است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فارسان اظهار کرد: نقش مردم در زمینه خلق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و محوری است، به گونه ای که اگر بتوان ظرفیت های مردمی را در این راه به کار بست بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

درپایان این افتتاح از تجهیزات و محصولات این کارگاه بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات