خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: بعد از ناکامی‌های مستکبران برای نابودی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی منطقه با چهره‌ای به ظاهر مسلمان و با سیرتی صهیونیستی برای فتنه‌گری و ضربه‌زدن به نام مقدس اسلام ایجاد شدند
کد خبر: ۸۵۹۹۶۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

همایش بزرگ بسیج دانشجویی استان خوزستان با حضور سردارخسرو عروج، مشاور عالی فرمانده سپاه در دانشگاه علوم شهیدچمران اهواز برگزار شد.

عروج اظهار داشت: بسیج نمونه واقعی وجود انسان‌های شریف و از جان گذشته برای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این قشر در زمان جنگ حق علیه باطل بیشترین نقش را ایفا کرد.

وی افزود: آمریکا و غرب همواره از بسیجیان هراس دارند زیرا این قشر با بصیرت سبب ناکامی نقشه‌های شوم آنان در ایران اسلامی و جهان می‌شوند.

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: پیروزی‌های حق علیه باطل در سطح جهان حاصل تفکرات بسیجی ایران اسلامی است و این روحیه بعد از جنگ تحمیلی در امت‌های اسلامی شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: تمام فرمانده‌هان مقاومت اسلامی که در حال حاضر درگیر جنگ هستند به روحیه بالای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره کرده و رزمندگان و بسیجیان دوران جنگ تحمیلی را نمونه بارز شاگردان ممتاز مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) عنوان می‌کنند.

عروج اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجی علیه استکبار به راه افتاد و سران آمریکا و غرب برای نابودی این جریان ضداستکباری ابتدا قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند و به همین منظور به صدام دستور حمله به ایران اسلامی را دادند.

وی افزود: مستکبران بعد از ناکامی در جنگ تحمیلی با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای نابودی اهداف عالی اسلام افرادی را با صورت مسلمان تحت عنوان داعش برای فتنه‌گری در منطقه و نابودی چهره اسلام ایجاد کردند.

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: داعش و سایر گروه‌های تروریستی که در غالب اسلام فعالیت می‌کنند با چهره به ظاهر مسلمان و با سیرتی صهیونیستی برای نابودی خدشه‌دار ساختن چهره اسلام فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در دنیای کنونی باید جوانان ایران اسلامی هوشیار بوده و جوانان را با هر عقایدی به سمت بسیج برای جذب حداکثری سوق دهند.

عروج اظهار داشت: خط ‌کشی برای ورود به بسیج وجود ندارد اما خط قرمز ما فتنه و کسانی هستند که برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند و ما با تمام قدرت در برابر آنان ایستاده و علیه‌ آنان می‌جنگیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها