مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از برپایی خیمه های سلامت و اعزام تیم های بهداشتی درمانی به مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار مهراب شفیعی، با تبریک هفته بسیج، گفت: اعزام تیم های بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان از اول آذر ماه در کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل آغاز شده است.

شفیعی، افزود: در شهرستان های کوهرنگ، لردگان، شهرکرد و بروجن نیز اعزام تیم های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی با تلاش کانون های این سازمان انجام شده است و روز جمعه نیز خیمه های سلامت در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران برپا خواهد شد.

وی، ادامه داد: گردهمایی اعضای حلقه های صالحین و سرگروه ها و مربیان بسیج جامعه پزشکی نیز روز پنج شنبه پنجم آذر، همزمان با سالروز سی و ششمین سال تشکیل بسیج مستضعفین در سراسر استان برگزار می شود.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گفت: اهداء خون توسط اعضای کانون های بسیج جامعه پزشکی، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و تبیین جایگاه بسیج، حضور در گلزار مطهر شهدا و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر و تجدید میثاق با شهیدان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این سازمان است.

ارسال نظرات