مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) با حضور مسئول حوزه علمیه استان زنجان، مسئول بسیج مداحان سپاه استان، بسیج جامعه زنان شهرستان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی آب بر برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول حوزه علمیه استان در این مراسم با اشاره به کرامات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام ارتباط ویژه ای با خدا داشت و چه مصیبت ها و اسارتهایی که متحمل نشد بنابراین همه باید مثل این بزرگوار در مسیر زندگی درس پس دهیم.

حجت الإسلام بیات افزود: اولیای الهی رو به کمال حرکت می کنند در حالیکه گناهکاران هر لحظه در حال نزول هستند بنابراین آنها به جایی می رسنذ که قرآن و آیه های خدا را انکار می کنند و آموزه های دینی را به مسخره می گیرند.

وی اظهار داشت: تبهکاران از اول مسیر زندگی را کج رفته اند و به این انحراف ادامه داده و قرآن را ساخته تخیلات پیغمبر اسلام می دانند.

مسئول حوزه علمیه استان زنجان خاطرنشان کرد: اینگونه انسانها کفرپیشه اند خیال نکنند که به آنها فرصت داده شده است به خیر و صلاح آنهاست بلکه این گونه انسانها اگر امروز بمیرند خیلی بهتر از دیروز است.

حجت الإسلام بیات سه عنصر"علم ، قدرت، پست و مقام" را نعمت و موهبت الهی دانست و تصریح کرد: اگر بصورت شایسته استفاده نشوند به وبال تبدیل می شوند.

مسئول حوزه علمیه استان زنجان به خطبه های حضرت زینب (س) در مجلس یزید اشاره کرد و افزود: این شیر زن کربلا خطاب به یزید گفت: برادر من سید شباب اهل جنت است اما برادران تو کسانی بودند که جیگر کسانی را که به شهادت می رسیدند می خوردند من دختر پیغمبرخدا هستم ولی پدر تو آن کسی است که شدیدترین عرب از نظر جهود و انکار خدا بود و دشمن درجه یک پیغمبر اسلام بود.

ارسال نظرات