یادواره شهدای پایگاه سلمان فارسی روشتای تشویر به همت حوزه امام حسین (ع) و با حضور سرهنگ ثاقبی، فرمانده سپاه ناحیه طارم، فرماندار، مسئولین ادارات، آحاد مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۲۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این مراسم رزمنده هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج و با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای عزیز که در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را ایثار کردند گفت: انسان جایگاه و منزلت والایی نزد خداوند دارد و جایگاه شهدا بالاترین مقام است که خداوند در قرآن می فرماید:"عند ربهم یرزقون" به شهدا نزد خداوند روزی داده می شوند.

سرهنگ ثاقبی افزود: اگر توان و قوای بسیج، خون شهدا نبود امنیت و آرامش هم در کشور نبود، چنان که در کشورهای همسایه مثل عراق، سوریه، لبنان و درکشورهای اروپایی مثل فرانسه ،بروکسل ما شاهد این قضایا هستیم.

وی تصریح کرد : امام فرمودند قدرت ایران شهدا هستند که به ما درس ولایتمداری، وفاداری و از خودگذشتگی دادند آنها ثابت کردند این راه همان راه کربلا و سیدالشهداست و درس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید برای همیشه باقی بماند.

ثاقبی افزود: 6 کشور غربی مجبور شدند در مقابل ایران کرنش کنند و سرمیز مذاکره بنشینند واین اقتدار کشور ایران را نشان می دهد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس به اهمیت حضور اتحاد و وحدت پرداخت و گفت: وصیت شهدا در صحنه بودن شما مردم است چون امروز دشمن در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به میدان آمده است و جنگ سیاسی دشمن تفرقه ایجاد کردن بین شیعه و سنی می باشد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که سردار حاج حسن همدانی عمارو مقداد این انقلاب است گفت: سردار شهید بعد از 40 سال مزد کارش را با دفاع از حرم حضرت زینب (س) گرفت.

در پایان این مراسم حسین نقی لو، علیرضا خاصی وحاج جواد رسولی از مادحین استان زنجان به مرثیه خوانی در وصف شهدای جنگ تحمیلی پرداختند.

ارسال نظرات