خبرهای داغ:

مراسم یادواره شهدای کوی رابری میاندوآب برگزار شد

مراسم یادواره شهید محمد کچلو و 10 شهید کوی رابری در مسجد امام جعفرصادق(ع) این کوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۱۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهید محمد کچلو و 10 شهید کوی رابری که دیشب در مسجد امام جعفرصادق(ع) این کوی برگزار شد، با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا و نعمت ولایت است، اظهار کرد: شهدا در نزد خداوند متعال از مقام والایی برخوردارند و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: امروز جوانان ما باید از شهدا الگو گرفته و همان هدفی را که شهدا داشتند، دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان در هراس است، گفت: فرهنگ شهید و شهادت هنوز هم در بین مردم و جوانان ایرانی زنده است و دشمن از این موضوع در هراس بوده و هر روز تلاش دارد تا با نقشه ها و توطئه های مختلف مانع از گسترش آن شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه ماهواره یکی از ابزالات دشمنان برای ترویج فرهنگ شیطانی و کم رنگ کردن اعتقادات و فرهنگ اسلامی و ایرانی است، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا مردم را به خود مشغول کرده و نقشه های شوم خود را پیاده کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان باید با زندگی شهدا آشنا شده و هدف آنان را دنبال کنند، اظهار کرد: شهدا به یادواره ها نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به یادواره های شهدا نیاز داریم تا راه را گم نکنیم.

وی بسیجیان را مرد میدان نبرد معرفی کرده و گفت: بسیجیان همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی از خاک و ناموس کشور دفاع کردند، امروز هم مرد میدان نبرد بوده و در جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می ایستند.

حسن زاده با بیان اینکه امروز مرزهای ما در جبهه مقاومت قرار دارد، افزود: باید از جبهه مقاومت که در مقابل کفر و استکبار قرار دارد؛ حمایت کنیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه نفوذ دشمنان، تصریح کرد: عده ای باید از خواب غفلت بیدار شده و فریب خنده های دروغین و اشک تمساح دشمنان را نخورند و این چنین افرادی نیز نباید مسئولیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی باید روز به روز بر بصیرت خود بیافزایند، گفت: آینده مملکت در دستان جوانان و دانش آموزان ایران اسلامی است و جوانان باید با تلاش و کوشش روز به روز به دانش و کسب معارف دینی بیافزایند.

ارسال نظرات