خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت: در نشست روشنگري، گفت: از دشمني آمريكا نسبت به ايران كاسته نشده بلكه جبهه نفوذ خود را تغيير داده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۰۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست روشنگری به همت حوزه مقاومت بسيج شهید صفرزاده نلاس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت و پخش گزيده‌اي از بيانات روشنگری مقام معظم رهبري در مسجد قباء نلاس برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در اين نشست با بیان اینکه دشمني آمريكا با ايران پس از مذاکرات كاسته نشده بلكه رنگ و بوي ديگر به خود گرفته است؛ افزود: جبهه نفوذ دشمن در حال حاضر عرصه فرهنگي و اقتصادي است و در اين حوزه سرمايه‌گذاري كلاني صورت گرفته است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) با اين مضمون که «کسی که صبح کند در حالی که اهتمامی نسبت به امور مسلمین ندارد از آن‌ها نیست و کسی که صدای فردی را بشنود که فریاد می‌زند ای مسلمین! به داد من برسید و جواب وی را ندهد، مسلمان نیست«. اظهار كرد: ما بايد مدافع حاميان مظلوم خود در كشورهاي مورد ظلم و تجاوز در برابر مستكبران و ظالمان باشيم.

حجت الاسلام جهانبان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه پتانسيل منطقه ما براي انجام كارهاي اقتصاد مقاومتي زياد است؛ گفت: در روستاها كه بعنوان گارگاه توليدي محسوب مي شود بايد ظرفيت ها و پتانسيل هاي بومي منطقه، شناسايي و در نحقق منويات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتی با فراهم كردن زيرساخت و کاهش وابستگی براي افزايش تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی حركت موثر و عملي صورت گيرد.

وي گفت: قطعاً باور و مشارکت همگانی پیش شرط و الزام اقتصاد مقاومتي است.

ارسال نظرات