رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان:

بسیج مانع مستحکمی در برابر ورود سبک زندگی غربی به کشور است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان گفت: امروز تهاجم فرهنگي غرب و تحميل سبك زندگي غربي در جوامع اسلامي از آسیب های مهم اجتماعی است و بسیج می تواند مانع مستحکمی در برابر ورود سبک زندگی غربی به کشور باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبر گزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام علی بحرینی در جمع خانواده کارکنان سپاه تنگستان و اقشار بسیج گفت: زندگی که براساس سبک زندگی اسلامی پایه گذاری شود زندگی آرام و بانشاط است و در این زندگی فرزندان به خوبی تربیت می شوند .

وی افزود:  امروز توجه به ارزشها بویژه روش سبک زندگی اسلامی با تو جه به هجمه های بالای تهاجم فرهنگی تاثیر گذار است.
حجت الاسلام بحرینی گفت: باید برای زندگی مان الگو داشته باشیم و بهترین الگوی معرفتی برای نهادینه کردن فرهنگ اسلام سیره امامان معصوم و ائمه اطهار(ع) است که می تواندسبک زندگی اسلامی را به تمام معنا برای مسلمانان تبیین کند.

وی نقش زن در خانواده و تربیت فرزندان و انتخاب سبک زندگی بسیار مهم دانست و گفت: زن مسلمان با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام نه تنها می تواند خود سبک زندگی خانواده اش را بر مدار اسلام تنظیم نماید بلکه الگویی به تمام معنا برای سایر انسانها خواهد بود.

بحرینی اظهار داشت: نقش زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و امروز در استمرار راه یک حقیقت انکار ناپذیر است و همین موضوع است که حرص و حسادت دشمن را برانگیخته است.

وی اظهار داشت: دشمنان ما وقتی نقش زن مسلمان تاثیر گذار بر سبک زندگی اسلامی را می بینند و هر آنچه در جامعه ما و آرامش و امنیت اخلاقی که به برکت اسلامی در جامعه ما رواج دارد را مشاهده می کنند به وحشت و هراس می افتند و نمی خواهند دنیا به زن مسلمان ایرانی به عنوان یک الگو نگاه کند.

حجت الاسلام بحرینی تصریح کرد: دشمن می خواهد هویت اسلامی را از ما بگیرد و برای این کار تمام همت خود را به کار بسته است

 

ارسال نظرات