فرمانده برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر گفت: دغدغه‌های مقام‌معظم رهبری در عرصه‌های مختلف را محوریت کار قرار داده و فعالیت‌های فرهنگی را در اماکن عمومی با حضور سایر افراد نه تنها بسیجیان برگزار کردیم.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

فرزانه آذری فرمانده پایگاه رضوان یک شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به حضور و عرصه فعالیت خود در پایگاه بسیج اظهار داشت: متولد 1353 و دارای مدرک کارشناسی آموزش زبان انگلیسی که بیش از دو سال است به عنوان فرمانده پایگاه بسیج رضوان یک ساوه فعالیت خود را آغاز کرده‌ام.

وی افزود: مهم‌ترین عاملی که باعث شد تا در جشنتواره مالک اشتر حائز رتبه شوم این بود که فعالیت‌های پایگاه را از محدودیت مکانی خارج کرده و به سطح شهرستان و محله منتقل کرده‌ایم به گونه‌ای که جلسات را در بین عموم برگزار می‌کردیم و تنها به حضور بسیجیان بسنده نکرده و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خود را اجرایی ساختیم.

فرمانده برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر تصریح کرد: در امامزاده‌ها، پارک‌ها، ورزشگاه‌ها و سایر اماکن عمومی فعالیت‌های خود را دنبال کردیم، نشست‌های بصیرتی و سایر فعالیت‌های فرهنگی حلقه‌های صالحین را با حضور سایر خواهران نه تنها بسیجیان در این اماکن عمومی به منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن برگزار می‌کردیم.

آذری با اشاره به مهم‌ترین انگیزه برای چنین حرکت فرهنگی گفت: با توجه به معضلات موجود این فعالیت‌ها در سطح شهرستان محسوس تر شد، فعالیت‌های خود را به بحث فرهنگی نیز محدود نکرده و در سایر عرصه‌ها اقداماتی را انجام دادیم از جمله اینکه با استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه ورزش، ورزش همگانی را در سطح پایگاه برگزار کردیم و به واقع به نوعی در بعد سلامت نیز ورود کردیم، جمع‌آوری دج

وی افزود: از امکانات موجود به نحو احسن بهره‌مند شدیم و خوشبختانه از سوی عموم مورد استقبال قرار گرفت، به نحوی که در جشن میلاد امام رضا(ع) جشنی را در یکی از پارک‌های ساوه برگزار کردیم که با استفاده از سخنران مطرح شهرستان به روشن‌سازی و یادآوری مخاطرات برنامه‌های ماهواره‌ای پرداختیم که نزدیک به 3 هزار نفر حضور داشتند که بازخورد خوبی داشت.

فرمانده برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر تصریح کرد: تعداد حلقه‌های صالحین این پایگاه 21 حلقه با تعداد اعضاء متغیر است که تمامی فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب به منصه ظهور رساندیم، در بازرسی‌هایی که سالانه 2 بار صورت می‌گیرد به استان معرفی شدیم و توانستیم به جشنواره مالک اشتر راه پیدا کنیم.

آذری بیان کرد: یک‌صد و 10 هزار فرمانده در سطوح مختلف در جشنواره حضور داشتند که در این میان 830 فرمانده منتخب شناخته شدند و من نیز این افتخار را داشتم که جزو موفق‌ترین رده‌های سازمانی بسیج انتخاب شوم و همراه با سه تن دیگر برنامه‌های خود را در جمع حاضر ارائه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌های مقام‌معظم رهبری در عرصه‌های مختلف را محوریت کار خود قرار دادیم که سبب شد فعالیت‌های خود را بسط دهیم، تحکیم خانواده، جمع‌آوری ماهواره‌ها و ارائه دستگاه دیجیتال، عرضه لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی به کمک امام جماعت بخشی از اقدامات انجام شده از سوی پایگاه رضوان یک ساوه بوده است.

فرمانده برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر به بازخورد برنامه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: برای نمونه در ماه رمضان امسال به مدت یک هفته ایستگاه فرهنگی را در پارک محلی برگزار کردیم و دختران جوان را تشویق به رعایت حجاب کردیم و در حرکتی نمادین به کسانی که دارای حجاب برتر بودند جوایزی اهدا کردیم که از سوی خانواده‌ها مورد استقبال قرار گرفت و در این مدت نیز مشاوره‌های مذهبی در بحث احکام را به خانواده‌ها از سوی کارشناسان ارائه دادیم.


ارسال نظرات