خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بسیجیان اگر در جایی احساس کنند دشمن می‌خواهد به داخل کشور نفوذ کند در مقابل او می‌ایستند و این همان چهره واقعی یک بسیج است که پا به پای ولایت بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار مظاهر مجیدی در نشست سیاسی - بصیرتی عاشقان ولایت که با حضور مربیان و سرگروه‌های صالحین و روسای ادارات در سالن جوان کبودراهنگ برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به طور حتم تفکر و فرهنگ بسیجی بهترین بستر و زمینه برای مقابله با سلطه‌گران و مستکبران بوده و می‌تواند مسیر پیشرفت کشورهای مسلمان را هموار کند.

وی با اشاره به اثرات نشست‌های تربیتی و بصیرتی ابراز کرد: این نشست‌ها اگر با رویکرد فرهنگی و ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی سرگروه های صالحین اجرا شود، دارای اثرات بسیار خوبی بوده که نباید آن را ساده انگاشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توان و قدرت بسیج بیان داشت: از الطاف الهی بود که بسیجیان توانستند در سخت‌ترین میدان‌ها که یکی از آنها میدان جنگ بود چنان توانایی و قدرتی از خود نشان دهند که دشمنان و مستکبران مات و مبهوت این عمل بمانند.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای وارد شده رشد و بالندگی داشته است، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان ما نیز در عرصه فرهنگ و آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و برای حفظ استقلال ملی از جان خود می گذرند.

مجیدی عنوان کرد: بسیجیان اگر در جایی احساس کنند دشمن می خواهد از روزنه‌ای چه اقتصادی و سیاسی و چه فرهنگی به داخل کشور نفوذ کند درمقابل او می‌ایستند و این همان چهره واقعی یک بسیج است که پا به پای ولایت بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات