خبرهای داغ:
وزیرسابق اطلاعات با اشاره به لزوم مقابله با تطهیر سران فتنه 88 گفت: برخی از فتنه‌گران در مسئولیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و نام فتنه‌گران برده می‌شود و در راستای تطهیر آن‌ها اقداماتی انجام می‌شود که تأسف آور است.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در همایش منادیان معروف که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تفکرات شوم دشمن اظهار داشت: موانع فراوانی پیش روی انقلاب اسلامی وجود دارد و طراحی‌های زیادی انجام شده که باید به مقابله با آن‌ها پرداخت تا این انقلاب با ارزش پابرجا بماند و به ظهور امام زمان (عج) منجر شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس است که امروز نیز این نیروی الهی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد ماه افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به رویکردهای دشمن، محوری را انتخاب می‌کنند و در همان زمینه منویات خویش را بیان می‌کنند، رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل فرمودند اگر راه امام خمینی(ره) را گم کرده و یا فراموش کنیم و یا از روی عمد کنار بگذاریم ملت ایران سیلی می‌خورد.

مصلحی با بیان اینکه برخی افراد و گروه‌ها قصد دارند تا مسیر و راه امام خمینی(ره) را تحریف کنند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امام خمینی(ره) به دنبال اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود که در همین زمینه امام راحل تاکید کردند که باید تنها به استواری اسلام ناب محمدی بیندشیم و اسلامی که پرچم دار آن پابرهنگان باشندو کافران دشمن آن باشند اسلام ناب است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن در راستای مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: بنی امیه و معاویه در جنگ نرم کار را به جایی رساندندکه پس از شهادت امام علی (ع) در محراب نماز مردم گفتند مگر امیرالمؤمنین (ع) هم نماز می‌خواند. جنگ نرم بسیار سخت و خطرناک است که باید مراقب باشیم تا دشمن اعتقادات دینی و ولایت فقیه را مورد هجمه قرار ندهد و در راستای اهداف دشمن قرار نگیریم.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا در برابر بیداری اسلامی مقاومت کند، افزود: بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه اتفاق افتاد موضوعی بود که توسط استکبار پیش بینی نشده بود و به محض ایجاد شدن بیداری اسلامی در داخل برخی مدعی شدند بیداری اسلامی توسط آمریکا ایجاد شده و آن را مورد تمسخر قرار می‌دادند.

مصلحی با بیان اینکه استکبار در هرحادثه ای که اتفاق می‌افتد در راستای رسیدن به اهداف شوم خویش اقدام می‌کند، گفت: پس از اینکه بیداری اسلامی ایجاد شد دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا دستور دادند که باید در برابر این بیداری ایستادگی شود و مقاومت در منطقه نابود گردد و ابتدا بشار اسد را سرنگون و سپس در برنامه بعدی با حزب الله لبنان و ایران مقابله کنند.

وی با اشاره به حمایت انقلاب اسلامی از حکومت سوریه بیان کرد: 4 سال است کشورهای آمریکا، قطر، عربستان و ترکیه هزینه می‌کنند که بشار اسد را از حکومت سوریه سرنگون کنند اما مقام معظم رهبری بر حفظ بشار اسد تاکید دارند و در این زمینه از موضع محکم خویش کوتاه نیامدند.

وزیر سابق اطلات با بیان اینکه آمریکا پس از رحلت امام خمینی (ره) تحریف را در دستور کار خویش قرار داد، بیان کرد: آمریکا تفکر سازندگی و ایجاد نظام سرمایه داری را در کشور ایجاد کرد، در دوره اصلاحات برخی افراد به دنبال نفی و انکار اندیشه‌های امام خمینی (ره) بودندو مدعی شدند که افکار امام راحل را باید به موزه ها سپرده که امروز هم برخی افراد این راه را دنبال می‌کنند.

مصلحی با اشاره به لزوم مقابله با تطهیر سران فتنه 88 گفت: امروز برخی افراد وگروه ها از نام بردن فتنه ناراحت می شوند و فضایی را ایجاد می‌کنند تا نامی از فتنه برده نشود، برخی از فتنه گران در مسئولیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و نام فتنه گران برده می‌شود و در راستای تطهیر آن‌ها اقداماتی انجام می‌شود که تأسف آور است.

وی با بیان اینکه نباید همه مشکلات کشور را به تحریم‌ها گره بزنیم، اظهار داشت: 20 درصد از مشکلات اقتصادی کشورمان مربوط به تحریم‌ها است و 80 درصد آن‌ها به دلیل سومدیریتی است که وجود دارد، نقدینگی که در کشور وجود دارد سبب تعطیلی کارخانه‌های کشور شده که این موضوع را نمی‌توان به تحریم‌ها ربط داد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه فتنه گران هیچ ارزشی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی قائل نیستند، افزود: یکی از موضوعاتی که در فتنه 88 مطرح می‌شد ایستادگی در برابر حمایت از غزه و لبنان بود که در نماز جمعه روز قدس این موضوع نمایان شد و شعارهایی در این راستا توسط فتنه گران در خیابان‌ها سرداده شد.

مصلحی با اشاره به طراحی‌های دشمن برای کوتاه آمدن از ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز یکی از موضوعاتی که مورد تاکید دشمن است و در رسانه‌های آن‌ها مطرح می‌شود کوتاه آمدن در برابر کدخدا است و این موضوع را القا می‌کنند که بالاخره باید در برابر دولت آمریکا کوتاه آمد و تنها راه حل رفع مشکلات کشور تعامل با دولت آمریکا است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه باید نسبت به تحریم و نفوذ مراقب باشیم، افزود: یکی از موضوعاتی که در مذاکرات امروز انجام می‌شود عادی شدن نشست و برخواست و رابطه با مسئولان آمریکایی است، رهبر انقلاب بر این موضوع تاکید کردند که نباید مذاکره ای با آمریکا صورت بگیرد وجلوی این قبح شکنی گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها