خبرهای داغ:
پژوهشگر علوم سیاسی گفت: در هر ساعت ۳۵۰۰ برنامه علیه جمهوری اسلامی تولید می شود؛ اسراییلی ها در این زمینه به شدت فعال هستند و حاضرند تمام شبکه های خود را تعطیل کنند تا یک شبکه عبری زبان علیه اسراییل را تعطیل کنند.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۲۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر رائفی پور پیش از ظهر امروز در همایش «میثاق با ولایت»، که با حضور بسیجیان در تالار همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت:خداوند، رسالت مسلمانان را در خصوص جهاد، بیان کرده است که یکی از آنها اخلاص و تجهیز است.

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: داستان انقلاب اسلامی ما نیز همچون جنگ بدر بود که خداوند وقتی خلوص نیت این مردم را دید ما را در این جنگ به پیروزی رساند.

وی افزود: پس از قضیه تسخیر لانه جاسوسی، آمریکایی ها به دنبال یک عملیات هلی برن برای آزادسازی گروگان ها بودند و در عمق خاک ایران، ایستگاه نظامی ایجاد کردند و با تمرین کامل وارد ایران شدند.

رائفی پور بیان کرد: برنامه آمریکایی ها این بود که پس از آزادی گروگان ها، امام را در جمکران بدزدند و شبانه ایشان را به آمریکا ببرند و ایشان را مجبور کنند که در مقابل تلوزیون صحبت کنند.

وی افزود: آنها به دنبال پایمال کردن ملت ما بودند؛ ولی این نقشه ها را نیز مطلع نبودیم و اصلا نمی دانستیم که آنها چنین مساله ای در سر دارند و در عمق خاک ما ایستگاه نظامی داده بودند؛ خداوند شن را مامور کرد تا مردم بفهمند که آنچه خدا خواست همان می شود.

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: اگر نگاه درستی به خدا نداشته باشیم باعث می شود که در مقابل دشمنان سربه زیر باشیم؛ بیش از این نمی توانستیم بیش از هشت سال در مقابل دشمنان بایستیم.

وی گفت: امروزه روسیه و آمریکا با هم تنش دارند و ما از روسیه استفاده می کنیم، ولی در گذشته آنها با هم تنش داشتند، ولی بر سر نابود کردن ایران مصمم بودند.

رائفی پور بیان کرد: در جنگ ایران و عراق مردم ما با تفنگ های ساده عشایری خود به جنگ رفتند و هر کسی با هر پیشه ای که داشت وارد این جنگ شد.

وی افزود: خداوند وقتی به ما نگاه می کند که با تمام قوا و اخلاص و اعتماد به خدا کار کنیم؛ در این کارزار عده ای هستنند که فقط توکل می کنند و تجهیز نمی کنند و عده ای هم هستند که بیان می کنند که باید با برنامه ریزی کار کنیم و خدا در این میان جایی ندارد، که هر دو نگاه اشتباه است.

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: آمادگی شرط لازم است، ولی اعتماد به خداست که ما را به موفقیت می رساند؛ وقتی که مردم در میدان حاضر شدند خدانیز ما را موفق می کند.

وی گفت: پس از پذیرش قطعنامه صدام گمان می کرد که ایران حتما کم آورده است که مجبور به قبول قطعنامه شده است و به همین خاطر منافقان را تحریک کرد که از مرزهای شرقی حمله کنند که در آن نیز موفق نشدند.

رائفی پور بیان کرد: خداوند این روزها را برای ما یادآوری می کند که صدام که روزی به خون ما تشنه بود و از سوی آمریکا حمایت می شد، را با همین دوست صمیمی خود نابود کرد.

وی افزود: امروز خدا به ما نشان داد که چگونه شهردار تهران ما شهردار کربلا می شود و همین عراقی هایی که روزی در مقابل ما ایستادند پای زائران اربعینی ما را شستشو می دهند و امام حسین(ع) این چنین ما را به هم وصل کرد.

ترور 17 هزار ایرانی توسط منافقین

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: منافقان، 17 هزار انسان را در ایران ترور کردند،ولی خداوند کاری کرد که آنها با پای خود به جایی رفتند که در دم توپ ما قرار گرفتند و کسانی آنها را زدند که بدون اینکه ما در دنیا مواخذه شویم، متلاشی شدند و امروز نیز کسی علیه ما ادعای حقوق بشر را در این زمینه نمی کند.

وی گفت: پس از ماجرای سامری ،خداوند فرمودند که ما شما را آزمودیم که صره از ناصره شناخته شود؛ در روایات معصوم آمده است، همیشه افرادی با رنگ و بوی ما فتنه می کنند و بصیرت شما با این فتنه بازشناسی می شود.

هنوز انقلاب خود را نشناختیم

رائفی پور بیان کرد: جورج سورس بیان می کند که انقلاب اسلامی، خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ آن است؛ این مساله بیانگر این است که ما هنوز انقلاب خود را نشناختیم.

وی افزود: نیکسون بیان می کند، امام خمینی خمینی(ره) و بنیادگرایی اسلامی برای ما از تهدید کمونیسم و شوروی بدتر است؛ این اسلام، اسلام ترکیه و عربستان نیست، بلکه اسلام جمهوری اسلامی است، زیرا دشمنان ما با نماز ما کاری ندارند با دین ما مشکل دارند.

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: امام علی(ع) با دو نوع اسلام مشکل داشت؛ نخست کاخ سبز اموی و سکولار و دیگری اسلام مقدس نمای خشک مغز بدون بصیرت؛ انقلاب ما نیز با این دو نوع اسلام حداقلی و خشک و متحجرانه مشکل دارند.

وی گفت: امام راحل بیان می کردند که این مقدس نمایان نه از حکمت فهمی دارند و نه از مصلحت چیزی می دانند و هر وقت مشاهده کردی که با آنها مشکل نداری، شاید خودت از آنها شدی.

رائفی پور بیان کرد: آمریکایی ها سعی دارند از طریق آموزش زبان انگلیسی مردم را به دریچه فرهنگ غربی آشنا کنند و جوانان مسلمانان را مجذوب این فرهنگ کنند.

وی افزود: مردم بنی اسراییل نیز مثل بسیاری از مسلمان نماهای امروز، مصر زده بودند و گوساله سامری که نماد مصری ها بود به همین هدف ساخته شد.

این پژوهشگر علوم سیاسی گفت: متاسفانه امروز نشخوار فرهنگ غربی بدون اینکه متوجه باشیم در جامعه رشد کرده است و بسیاری از افرادی که می خواهند خود را با شخصیت و با کلاس جلوه دهند زواید زبانی غربی و تا ته لهجه غربی صحبت می کنند.

وی گفت: آمریکایی در محاسبات خود به این نتیجه رسیده اندکه نمی توانند با ایران بجنگند زیرا اشغال ایران با توجه به موقعیت سرزمینی و نیروهای مسلح ایرانی و بسیجی و پدافند و کیفیت نیروی نظامی، غیر ممکن است.

رائفی پور بیان کرد: رهبر انقلاب نیز ما را به همین مساله امر کرده اند که باید به خداتکیه کنیم زیرا وقتی یک کشوری چنین تجهیزاتی دارد نباید در مقابل دشمنان سرخم کند و باید با اتکای به خدا، پیش برود.

وی گفت: دشمنان هرمکری که علیه ما ایجاد کردند در آینده بلای جان خودشان شد؛ امروز سوریه را می زدند که به سراغ لبنان بروند ولی امروز خودشان درگیر شدند.

نباید به دشمن اعتماد کنیم

وی خاطرنشان کرد: دشمنانی که دارو را تحریم کردند، قطعا فردا گندم را نیز به روی ما می بندند؛ نباید به دشمن اعتماد کنیم و حرکت خود را انجام دهیم و با تکیه بر خدا منتظر تحولات تاریخی به نفع نظام اسلامی و محور مقاومت باشیم.

وی گفت: دشمن طرح دلتا را برای محاصره کردن ایران مطرح کرده است که در ضلع اول، به دنبال مهار ایران هستند که از دل این مساله تحریم های فلج کننده خارج شد؛ ضلع دوم، نبرد عظیم رسانه ای علیه ایران است که در این مسیر حرکت می کنند.

رائفی پور خاطرنشان کرد: در هر ساعت 3500 برنامه علیه جمهوری اسلامی تولید می شود؛ اسراییلی ها در این زمینه به شدت فعال هستند و حاضرند تمام شبکه های خود را تعطیل کنند تا یک شبکه عبری زبان علیه اسراییل را تعطیل کنند.

وی گفت: گروه هایی هستند که تشکیل حکومت یهودی پیش از ظهور ماشیه را گناه کبیره می دانند، ولی امکان نمی یابند شبکه ای ایجاد کنند که علیه اسراییل تبلیغ کنند.

وحشت صهیونیست ها از تهدیدات ایران

این کارشناس مسایل صهیونیسم بیان کرد: تهدیدات ایران واقعا مردم اسراییل را می ترساند، ولی اسراییلی ها اجازه نمی دهند این همه صدایی که علیه نتانیاهو در اسراییل بخاطر جنگ طلبی علیه ایران بلند است به خارج از مرزهای اسراییل برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها