مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جم؛

بسیج متن و بدنه‌ی فعال جامعه‌ی اسلامی و ظرفیتی فراگیر و فراجناحی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جم گفت:یکی از رموز ماندگاری بسیج، نوآوری است.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت الاسلام نوذر باقری راد شب گذشته در بین بسیجیان روستای سرچشمه گفت: نوآوری یکی از راز و رمزهای اصلی و ماندگاری بسیج است که اگر این مسئله در هر سیستمی وجود داشته باشد بقاء و دوامش را بیشتر می کند.
باقری راد تصریح کرد: بازخوانی فلسفه وجودی بسیج بیانگر این حقیقت است که این نهاد مردمی در راستای ظرفیت‌سازی برای پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور به ویژه در مقاطع حساس و خطیری که کشور در معرض بحران، تهدید، خطر و چالش‌های بزرگ قرار می گیرد، طراحی و تشکیل شده است.
وی افزود: تجربه انقلاب و نظام اسلامی نشان داده است بسیج به دلیل اتصال به اقیانوس بیکرانه‌ی ملت و برخورداری از ویژگی‌های منحصر بفرد خواهد توانست گره مشکلات و چالش‌های سخت جامعه را گشوده و با هزینه‌های اندک، دستاوردهای بزرگ و سرنوشت سازی را برای کشور رقم زند.
وی بسیج را نماد خودباوری در کشور دانست و تاکید کرد: اگر ما بخواهیم در هر عرصه ای خودباوری را مثال بزنیم و تفسیر کنیم باید به بسیج اشاره کنیم. بسیج نماد خودباوری است و در عرصه های علمی، فرهنگی و عرصه های اقتصادی بسیار فعال است. در واقع ساخت و ساز و عمران کشور یک نمونه بسیار کوچکی از وظایف بسیج است.
انتهای خبر/
ارسال نظرات