برگزاری یادواره 33 شهید در گناوه

یادواره 33 شهید محله ساحلی (شمال سرخور) شهرستان گناوه بر گزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۷۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، فرمانده  سپاه گناوه با تبریک هفته بسیج گفت: شهیدان از بزرگترین بسیجیان معاصر می باشند که با تمام وجود از اسلام و ارزشهای الهی دفاع نمودند.

سرهنگ یاسین اکبا ابراز داشت : امروز بر خود می بالیم و افتخارمان این است که بسیجیان سرمشق و الگویشان شهداء می باشد

وی ابراز داشت تمام تلاش دشمان این است که از نشر و ترویج فرهنگ  و راه ومنش شهیدان جلوگیری نمایند ، اما جوانان و نوجوانان بصیرو آگاه بسیجی  این سرزمین با درک اوضاع و احوال کنونی و با الگو گیری بیشتر خود  ، از راه شهداء همچنان پشتیبان نظام وولایت می باشند ودر این مسیر با اقتدار گام بر می دارند.

در دامه این مراسم نیز یکی ازادگان از زندانهای بعثی عراق که در جنگ هشت ساله به اسارت رژیم بعثی عراق در آمده بود  به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود در زندانهای مخوف عراق پرداخت .

حجت ا... احمدی ابراز داشت: در زندانهای عراق بسیار بر ما سخت می گذشت ولی با این وجود با تمام قدرت به اسقامت و ایستادگی ادامه داده ایم به گونه ای که بسیاری از هم رزمان ما نیز در ان دوران در زیر فشار و ازار واذیت های جسمی وروحی ان دژخیمان به شهادت رسیده اند.

وی ابراز داشت :  اگر امروز دارای امنیت هستیم و در همه عرصه های جهانی با اقتدار حرف خود را به کرسی می نشانیم . به برکت ایستادگی رزمندگان و خون شهدا ء در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد.

همچنین رزمنده جانباز حبیب بحرپیما افزود: بسیجیان امروز نیز در مسیر و هدف شهداء گام بر می دارند و لازم است ، در همه  امورات قدر بچه های بسیج را دانست

وی از مسئولان خواست تا نسبت به رفع مشکلات خانواده های شهداء و ایثارگران بیشتر تلاش نمایند.

وی ابراز داشت: رزمندگانی وجود دارند که بر اثر مواد شیمیایی به کار برده شده رژیم بعثی عراق در جنگ هشت ساله در خانه و مراکز درمانی به سر می برند و این افراد دارای فرزندانی هستند که نیازمند شغل هستند و مسئولان لازم است بیشتر نسبت به رفع مشکلات این افراد و خانواده های آنان تلاش نمایند.

همچنین مداحی یکی از مداحان شهرستان شکوه و معنویت خاصی را در این مراسم بخشید

ارسال نظرات
آخرین اخبار