مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان 8 هزار هنرمند دارد، گفت: امروز وظیفه ما در برابر پاسداری از خون این هنرمندان بسیار سنگین است، آنها رفتند تا ما اکنون در آرامش باشیم از این رو حراست و حفاظت از هنرنمایی این عزیزان وظیفه ما است.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۶۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فیروز فاضلی، امروز در اجلاسیه عالی بسیج هنرمندان گیلان، اظهار کرد: شهادت یک هنر است که بسیاری از جوانان کشور ما برای دفاع از میهن جان عزیزشان را به این مرز و بوم هدیه کردند.

وی با بیان اینکه گیلان 8 هزار هنرمند دارد، گفت: امروز وظیفه ما در برابر پاسداری از خون این هنرمندان بسیار سنگین است، آنها رفتند تا ما اکنون در آرامش باشیم از این رو حراست و حفاظت از هنرنمایی این عزیزان وظیفه ما است.

فاضلی تصریح کرد: هنریکه برای یک مکان و یک زمان باشد هنر نیست بلکه هنری ماندگار است که برای همیشه در اذهان مردم ماندگار بماند.

وی با بیان اینکه شهدا هنر نمایی کردند و رفتند و اکنون ما هنر آنها را بازنمایی می کنیم، افزود: هنر کارکردهای مثبت و منفی دارد و باید بدانیم در هنر همه چیز را گفتن مهم نیست، چگونه گفتن مهم است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: زبان، شعر و معنا از مهمترین شاخصه انتقال یک مفهوم هنری می باشد که در این بین معناست که زبان و شعر را زیبا و ماندگار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: آسیب شناسی آن نیست که همواره در گذشته بمانیم بلکه باید مشکلات را شناخته و برای حل آن راهکار ارائه دهید.

فاضلی به رشادت‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: هنر شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که کشور را در برابر مشکلات و موانع بیمه کرده است.

ارسال نظرات