فرمانده سپاه دشتستان گفت: همه گروه­ها و احزاب سیاسی درون انقلاب باید به اصول نظام پایبند باشند واگر می گوییم ارزش گرا، اصول­گرا و ولایت مدار بوده و به اصول انقلاب اسلامی پایبند باشیم منظور توجه به حزب و گروه سیاسی خاصی نیست.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور در بین بسیجیان دانشگاه پیام نور مرکز برازجان تصریح کرد: بسیج متعلّق به همه اقشار جامعه است و هیچ گروه سیاسی نمی­تواند بسیج را برای خود مصادره کند.

وی با بیان اینکه در ترکیب بسیج همه اقشار مردم با گرایش­های سیاسی، اجتماعی و فرهنگ اسلامی عضو هستند اضافه کرد: در زمان جنگ و دوران سخت انقلاب اسلامی بسیجیان از اصول و مبانی انقلاب اسلامی دفاع کردند و اکنون نیز در کنار همدیگر با کسانی که اصول و آرمان­های انقلاب را هدف قرار داده­اند مقابله خواهند کرد.

فرمانده سپاه دشتستان افزود: دشمن شماره یک ایران اسلامی، آمریکا است و این را همه گروه­های سیاسی باید مورد نظر قرار دهند.

غلامپور ادامه داد: وقتی از اصول انقلاب حرف می­زنیم منظور ولایت فقیه، قانون اساسی، مردم و شهدای عزیزمان می­باشند و کسانی که این اصول را قبول ندارند خارج از دایره نظامند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا این اصول و مبانی انقلاب ما را قبول ندارد و تلاش دارد با بهانه­های مختلف در دستگاه­های تصمیم­ساز و تصمیم­گیر نفوذ کند و به استحاله انقلاب بپردازد ولی باید بداند تا بسیج هست خواب او تعبیر نخواهد شد.

وی خطاب به آن­هایی که دل در گرو آمریکا دارند یادآور شد: نباید به این زودی کودتای 28 مرداد، ترور 17 هزار جوان ایرانی، جنگ تحمیلی و فتنه سال 88 که آمریکا عامل آن بوده را فراموش کنیم.

سرهنگ غلامپور با اشاره به دیدار دانشجویان عزیز با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری گفت: آمریکا اتم استکبار است و دانشجویان ما وظیفه دارند چهره نفاق این جرثومه فساد را برای جامعه اسلامی روشن نمایند، لبخند به آمریکا ظلم به خانواده صدها هزار شهیدی است که در راه انقلاب اسلامی توسط آمریکایی­ها جان باخته­اند.

در پایان جوایزی به دانشجویان بسیجی اهدا شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات