خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان قم با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین در مدارس استان قم گفت: استان قم دارای 1200 مدرسه است که در بیش از 800 مدرسه حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود و دانش آموزان و فرهنگیان از این دوره‌های دینی و فرهنگی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۲۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: سازمان بسیج فرهنگیان به عنوان یکی از موثرترین قشر بسیج است که دارای کارنامه مثبت و روشنی است.

مسئول بسیج فرهنگیان قم افزود: اکثر فرهنگیان استان قم عضو بسیج هستند و یکی از موثرترین استان‌ها برای جذب فرهنگیان به بسیج هستیم و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اعضای بسیج فرهنگیان در اکثر برنامه‌های این سازمان شرکت می‌کنند.

روحی با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین در مدارس استان قم بیان کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین یکی از برنامه‌های بسیج فرهنگیان استان قم است که در این زمینه استان قم یکی از موفق‌ترین استان‌ها در برگزاری این دوره‌ها است و در 80 درصد مدارس استان قم حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: استان قم دارای 1200 مدرسه است که در بیش از 800 مدرسه حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود و دانش آموزان و فرهنگیان از این دوره‌ها استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان قم با بیان اینکه فرهنگیان همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بودند، گفت: بیش از 4900 فرهنگی در 8 سال دفاع مقدس شهید شدند و استان قم 103 شهید تقدیم انقلاب کرد و همچنین بیش از 800 دانش آموز قمی در راه دفاع از دین به شهادت رسیدند.

روحی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان قم گفت: غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و جانبازان استان قم و همچنین حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

ارسال نظرات