خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رفتار و منش شهدای زن گنجینه تمام ‌نشدنی برای ترسیم راه و رسم سبک زندگی اسلامی برای زنان و دختران امروز کشور به حساب می آید.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۲۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، پیش از ظهر امروز با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج کشور و مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور کنگره ملی شهیده طیبه واعظی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

مینو اصلانی در این برنامه درباره برگزاری کنگره ملی شهیده طیبه واعظی اظهارکرد: سازمان بسیج جامعه زنان از سال 75 تاکنون به دنبال شناسایی شهدای زن در سراسر کشور بوده و در بررسی‌های ابتدایی صورت گرفته کمتر از 4 هزار پرونده که خیلی هم کامل نبود به دست آمد.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخصات شهدای زن سراسر کشور بررسی شد و پس از این موضوع 7 هزار شهید زن در کشور شناسایی شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: برگزاری کنگره‌های شهدای زن در سراسر کشور تحولی در ادبیات داستانی در حوزه زنان ایجاد کرده است.

وی افزود: رفتار و منش شهدای زن گنجینه تمام ‌نشدنی برای ترسیم راه و رسم سبک زندگی اسلامی برای زنان و دختران امروز کشور به حساب می آید.

اصلانی تصریح کرد: تاکنون حدود هزار جلد کتاب در راستای معرفی شهدای زن به چاپ رسیده است.

وی گفت: تعداد زیادی سریال، مستند و فیلم داستانی با هدف معرفی شخصیت شهدای زن کشور تولید شده که اثرگذاری این‌گونه برنامه‌ها بسیار بالا بوده است، به ‌طوری که بازیگرانی که در مستند شهیده «مریم فراهانیان» مشارکت داشته‌اند، هنگام ترک ایران مسلمان شدند و حجاب برتر را انتخاب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها