خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و ارزشی همزمان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  برومند نامداری با بیان این خبر گفت: همزمان با هفته بسیج و با محوریت بسیج در امتداد عاشورا ده ها ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی، مدارس، مساجد و سراهای محله به اجرا درآمده است.

 

نامداری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت های فعالیت های اجتماعی فرهنگی برشمرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاهی با 30 غرفه از دوم آذر در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر شده و شهروندان با مراجعه به این محل می توانند از خدمات فرهنگی رایگان آن بهره مند شوند.

وی به برپایی مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه و فعال اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا، همایش های بصیرت حسینی، غبارروبی مزارشهدا و اکران فیلم های حماسی و ارزشی از دیگر برنامه هایی است که با هدف تقویت ارزش ها و باورهای دینی در مراکز فرهنگی انجام می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه20 در پایان یادآور شد: دروازه ری واقع در میدان نماز نیز میزبان نمایشگاه عکس با هدف به تصویر کشیدن رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان است و شهروندان علاقه مند می توانند علاوه بر استفاده از این محیط فرهنگی آثار خود را به نمایش درآورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار